Såre brystvorter med litt veske...

Løvinne_74

Flørter med forumet
Hei!

Har brystvorter som blir mer og mer såre for hver dag som går. Har opplevd dette før, både mens jeg gikk på prevensjon og etter at jeg sluttet, men nå er noe nytt på gang: I går kveld la jeg merke til en klar veske (litt tykkere enn vann) som kom ut av høyre brystvorte. Det var ikke mye, men ikke til å ta feil av... Har ALDRI opplevd dette før! Noe som vet hva dette er/kan være?? Ser ingen ting på venstre brystvorte...

Har i tillegg kraftige mensmurringer i mage og korsrygg. Håper selvsagt på at dette er positive tegn - vil så gjerne li mamma [:)]

Ha en fin dag :-)

hei:)
Vet ikke hva det kan være men mange som sier det er hormon forandringer som gjør det, selv hadde jeg det også for to uker siden men vet ikke hva det var. Jeg håper også selvsagt at det kan være tegn på at jeg er gravid:) krysse fingrene for oss:)

Samme tegnene som jeg hadde da jeg var gravid sist [:)]

Ta en test da??

jamen det er litt tidlig for min del tror jeg.... men har masse murringer og vondt i korsryggen og

Veldig hyggelige svar dette da!!! Litt tidlig for testing for min del også... Åh, er så spent[:)]

Kjempespennende...[:D]

Og jeg finnes ikke misunnelig...,hehe..[;)]

ja, det er spennende tider! Har vært til legen i dag pga et vondt kne. Jeg skal til MR-røntgen og i den forbindelse måtte jeg svare på en del spm. - blant annet om jeg er gravid. Da jeg sa "vet ikke" og kort fortalte legen min hva jeg merker på kroppen nå, smilte hun og sa at dette kan være tegn på ar jeg er gravid, men at det er veldig tidlig å kjenne slike ting allerede nå....Det er bare en uke siden eggløsning, så det spørs!

Jaja, artig å kjenne på tegn iallfall - får håpe ikke kroppen spiller meg et puss igjen! Er lei av det!

Krysser fingrene for oss EserehT, eller Therese!

Back
Topp