Såre brystvorter- IKKE GRAVID...=(

milla83

Forelsket i forumet
Jeg har nå siste uken hatt vonde bryst, spesielt brystvortene.
tok en test idag med med clear blue og negativt svar.
så forstår ingenting, har aldri hatt såre brystvorter i eggløsningsperiode eller mensperiode.
etter jeg tok ut spiral for mange mnd siden og begynte med pillen istedenfor, har det vært litt sånn opp og ned.
opplevde for en mnd siden at jeg trodde jeg hadde eggstokkbetennelse, men var urinveisninfeksjon som hadde gått bak i nyrene, hadde ikke vondt når jeg tisset.
søkt på cyster og symptomer, men passer ikke helt inn, står ingenting om brystene osv og vondhet der, men har en del smerter i høyre side, ikke ved blindtarmen men ved eggstokken, og vært litt plaget med det før jeg fikk sara også, men fikk beskjed om at jeg har veldig følsomme eggstokker.
men er nå kun 1uke ut i p-pille brettet så forstår ikke disse symptomene mine, for skal jo ikke ha eggsløning nå eller mensen.
er trøtt, sliten, småkvalm, og vondt i eggstokken og ømme bryst, er jo alle symptomer å graviditet og clear blue skal jo være den beste om man bruker morgenurin eller ikke og når man har disse symptomene skal den jo vise at man er gravid om man er det, ikke sant?

er det noen i det hele tatt som har vært borti dette før? cyster f.eks og symptomer eller evt svangerskap utenfor livmoren? for den gir vel ikke resultat på gravid om det er utenfor livmoren?

klem

Ikke vert borti det, men kanksje du har testet fortidlig?![8|] kan jo være greit å få seg en skikkelig sjekk mtp eggstokkene. Og om alt skulle være iorden trenger en jo ikke bekymre seg.

Back
Topp