Såre bryster

Håpefull94

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Noen andre som har opplevd det i graviditeten? Usikker på om d bare er fordi jeg selv har utfordringer med huden fra tid til annen eller om det er en gravidplage. Altså ikke ømme pupper, men at de er såre/tørre rundt nippelen.
Tips mottas med takk!! Har prøvd å smøre med vanlig krem jeg bruker ellers der jeg har vært tørr, men til ingen nytte sålangt.

Noen andre som har opplevd det i graviditeten? Usikker på om d bare er fordi jeg selv har utfordringer med huden fra tid til annen eller om det er en gravidplage. Altså ikke ømme pupper, men at de er såre/tørre rundt nippelen.
Tips mottas med takk!! Har prøvd å smøre med vanlig krem jeg bruker ellers der jeg har vært tørr, men til ingen nytte sålangt.

Ja, jeg har ikke ømme bryst, men har SÅRE bryst. Føles ut som kniver når kjæresten kommer borti!

Ja, jeg har ikke ømme bryst, men har SÅRE bryst. Føles ut som kniver når kjæresten kommer borti!
Blandede følelser med at det er fint vi er flere, men synd at det er en greie det også og at flere kjenner på det..:hilarious:
Ante ikke at det kunne være en graviditetsgreie før jeg tilfeldigvis tenkte over det ikveld. Sitter i skrivende stund og lufter den ene puppen i stua så sårheten skal få luft:hilarious:

Prøv Purelan-salve, det syns jeg hjelper godt på såre brystvorter ;)

Jeg var fryktelig sår på brystvortene I flere uker. Det var drepen bare noe kom såvidt borti. Nå har det gitt seg:)

Back
Topp