Såre bryster - igjen.

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Au, det gjør så vondt. Var litt plaget i starten, men har vært bra så lenge. De ser ikke så veldig såre ut. Litt røde og flassete, men fytti for vondt under amming. Er ikke bare selve brystvorten som er vond, men føles vondt ut inni også. River, stikker og brenner når han tar tak. I tillegg Tuller han litt, og slepper taket ofte, noe som gjør det hele mye verre :(

Pappaen ga flaske på lørdagen. Kan det være derfor han har blitt så tullete, eller sopp muligens?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tette melkekanaler?
Har du prøvd med varmeomslag,varm dusj?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Høres ut som sopp, ta deg en tur til legen før det blir enda værre. Hadde det med førstemnn og set var helt for J....!

Jente april 2008 ❤
Gutt april 2010 ❤
Jente juni 2013 ❤

Høres ut som sopp, ta deg en tur til legen før det blir enda værre. Hadde det med førstemnn og set var helt for J....!

Jente april 2008 ❤
Gutt april 2010 ❤
Jente juni 2013 ❤
Kan det vere sopp??
Mulig det? Verre på ene siden :/ et mareritt å amme der.. må jeg til lege, eller kan jeg bruke krem jeg har liggende? :p

Mulig det? Verre på ene siden :/ et mareritt å amme der.. må jeg til lege, eller kan jeg bruke krem jeg har liggende? :p

Hadde tatt en tur til legen. Om det er sopp, så må dere nok behandles begge to.. Høres ikke godt ut..

Uff høres ikkje godt ut :( viss det er sopp ville nok eg tatt en tur til lege ;) men når pappaen ga flaske
Pumpet du deg då? Såvidt eg husker hadde du endel melk? Så om du ikkje pumpet kan det være tette melkeganger?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg ville gått til legen, je fikk en krem som keg slapp å baskebort før ammig som dermed og behandlet jenta mi. Husker st det var så sykt vondt, jeg gråt før, under og etter amming, føltes som om noen dro en piggtråd gjennom brystvorta:/ unner ingen å få det greiene der! Snbefaler lege ja:)

Jente april 2008 ❤
Gutt april 2010 ❤
Jente juni 2013 ❤

Har vært litt bedre i dag. Har sprekker og litt "flass" på den ene som var verst, men det gjør ikke så vondt. Lillemann er heller ikke hvit på tunga.

Jeg skulle Såklart pumpe da pappaen ga flaske, men jeg gjorde det ikke. Ammet ikke mellom 19 og 9.. Men det gikk greit det. Pumpet om morningen. Sikkert ikke så bra, men..

Får vel vente litt an da siden det er bedre nå. Har smurt med brystmelk og lufttørket. Kanskje det har gjort susen :)

Har vært litt bedre i dag. Har sprekker og litt "flass" på den ene som var verst, men det gjør ikke så vondt. Lillemann er heller ikke hvit på tunga.

Jeg skulle Såklart pumpe da pappaen ga flaske, men jeg gjorde det ikke. Ammet ikke mellom 19 og 9.. Men det gikk greit det. Pumpet om morningen. Sikkert ikke så bra, men..

Får vel vente litt an da siden det er bedre nå. Har smurt med brystmelk og lufttørket. Kanskje det har gjort susen :)

Så bra du er bedre :) morsmelk på brystene og lufytørking er en fin ting ;)
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Håper det ikke er sopp da. Jenta mi vle aldri noe hvit hun heller,selv om eg hadde det..

Jente april 2008 ❤
Gutt april 2010 ❤
Jente juni 2013 ❤

Back
Topp