Er det bare meg?? som sliter med veldig såre bryst? Noen tips? Har purelan som jeg bruker! Men andre tips værsåsnill?? Tusen takk på forhånd <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om jeg sover uten noe på overkroppen våkner jeg våt av melkLufttørking gjorde susen! Klemte ut litt melk og lot de få tørke, smurte på Purelan. Sov uten noe på overkroppen for å få mest mulig luft til. Og vær veldig nøye med riktig ammestilling!! Vi hadde lagt oss til en litt skjev stilling og da jeg forstod det og fikk korrigert stillingen, så hjalp det umiddelbart! Og dersom du kjenner at babyen suger feil, så ikke dra brystvorta ut av munnen før du har opphevet trykket i munnen (ta lillefingertuppen inn i munnviken og mellom gummene)
venter lillebror i midten av oktober
![]()
Om jeg sover uten noe på overkroppen våkner jeg våt av melk![]()
Hos meg gikk det fort over, men jeg ble aldri supersår heller. Fikk inn god teknikk tidlig og lufttørket hele tida, med unntak av når vi hadde besøkJa...det problemet har jeg ogsåMen da jeg var skikkelig sår så tok jeg med meg et par håndkle og la under meg og på siden. Men skiftet sengetøy hver dag en periode. Heldigvis gikk det relativt fort over hos meg da. Får håpe du blir kvitt det snart du også
venter lillebror i midten av oktober
![]()
Jeg lufttørka, smurte purelan og brukte ammeinnlegg i ull. Husker at rundt dag 11 var det blitt levelig igjen.
Samma her!! Det bare pippler ut! X)Om jeg sover uten noe på overkroppen våkner jeg våt av melk![]()