Sår

Evva

Blir kjent med forumet
Datteren min er sår hele tiden,har vært det siden hun ble født stakkar,Jeg har prøvd alle salver på apoteket men ingen hjelper.Jeg bruker heller ikke våtservietter.Og jeg lar henne ligge å lufte seg uten bleie ofte,jeg har også prøvd potetmel.Men hun er fremdeles sår[:o]Hva skal jeg gjøre?Håper dere har noen gode råd
 
hei uff det hørtes ikke bra ut .
men har du spurt når du har vært på kontroll eller oss en lege som kan hjelpe deg .
for er jo ikke noe morsomt når ingen salver og heller ikke potetmel virker[:-]


 
Ja har spurt og de anbefaler salver og alt dette,har prøvd alle råd og lille frøken er konstant sår på stakkars tissen sin[:(]
 
hei!
har du prøvd krystallfiolet, kan jo være at det er sopp.
 
Sikkert noe du vet men, husk at huden må være helt tørr før man tar på sinksalve. Hvis ikke så stenger du inne fuktighet, ikke holder det ute. Ellers så har jeg ikke noen råd. Håper at det går bra med henne. Det kan jo ikke være godt stakkar. Min jente var også sår i flere uker, men det gikk heldigvis bra med potetmel her.
Lykke til!! :)
 
inotyol er en kjempebra salve jeg har brukt på såre stumper, etter 2-3 dager er det helt bra. Fåes på apotek.
 
Tusen takk for gode råd alle sammen,skal prøve alle råd[:D]I dag har jeg kjøpt krystalfiolett og skal prøve det[;)]
 
heisann...
min datter var veldig sår når hun var liten....
jeg kjøpte noe som heter a-cream på helsekosten...den var veldig fin...+ at den er uten konserveringsmiddler...
oxo fin mot tørr hud..både hos barn og voksene..jeg bruker den både på meg selv og min datter...er veldig fornøyd...
lykke til..

klem[:)]
 
Vi har også prøvd ALT! Hos oss fungerete ikke krystallfiolett, men inotyol var siste tingen jeg prøvde før tøybleier. Den virket! Det er viktig å unngå våtservietter som du allerede gjør. Vi bruker mesoft fra apoteket som vi våter å vann og kaster etterpå.[:)]
 
Hei.
Jeg har brukt hårføneren og blåst stumpen tørr før jeg smurte på sink salve.
Det fungerte veldig bra. [;)]
 
Har prøvd krystalfiolett og da ble det bedre men varte bare en dag før tissen var rød og sår igjen,har prøvd inotynol også før men ble ikke noe sukkse det heller..[&o]buhu...
 
det skal jeg jammen prøve jeg også,med føner[:)]Håper det funker.
 
Hvis du har brystmelk, så prøv med det.....et gammelt råd fra min mor! [:D]
 
Back
Topp