Sår under brystene!

Linnsi86

Glad i forumet
Noen andre som begynner å kjenne at bh'en presser ned på magen?
Jeg kjenner det no i varmen. Blir litt sår,øm og rød det bh'en stopper.
Så hjemme går jeg uten bh og skal jeg være på farten hele dagen,har jeg noe i mellom bh og hud.
Andre som har tips?
Eller opplevd lignende?

Samme her. Har 1 bh som jeg ikke har det problemet med og skulle gjerne hatt flere, men butikken som solgte merket har gått konk:( Tror jeg skal gå over til dem uten wire for å se om det hjelper.

Jeg har en ammebh uten spiler, det er det mest behagelige nå syns jeg :)

Jeg har samme problemet. Når jeg sitter så klemmer magen oppover mot spilene og så blir det klamt og sårt. Amme-bh uten spiler var et godt tips. Noen som vet om de har amme-bh på Change?

Jeg har samme problemet. Når jeg sitter så klemmer magen oppover mot spilene og så blir det klamt og sårt. Amme-bh uten spiler var et godt tips. Noen som vet om de har amme-bh på Change?

D har dem, men d er kun en type og den er med spiler:)

Noen av dere som har store bryster? Jeg bruker 85 I no.. Og er så redd de ikke har amme bh som kan støtte litt og at det ser bra ut vil ikke ha alt for mye henge pupper..:-)

Noen av dere som har store bryster? Jeg bruker 85 I no.. Og er så redd de ikke har amme bh som kan støtte litt og at det ser bra ut vil ikke ha alt for mye henge pupper..:-)
Åja, da får jeg lete et annet sted. Takk! Noen som vet om andre, lignende butikker som har størrelser litt over normalen?

Har ikke prøvd disse selv ennå, men fikk tips om dem her inne:
Zalando.no har en bh fra bl.a "Anita" med og uten spiler og litt polstring. (Gratis frakt og retur)
Mammatrend.no har også større størrelser inne. (Gratis bytte)

Jeg har hatt så ømme bryster hele svangerskapet, så har bare brukt H&M-ammebh siden uke 12 omtrent...

Jeg må også droppe spile bh-ene nå.
Jeg trives best i ammebh.
Jeg har store pupper, og kjøper dyre ammebher hos undertøysgalleriet tror jeg det heter. Koster, men da får jeg god hjelp, og tilpasning av dama i butikken :D
Som ser hvordan den sitter, og gir anbefaling til hvilken str ;)

Back
Topp