sår som ikke gror!?

*Martine*

Forelsket i forumet
Datteren min på 3 år har et lite rundt sår på ryggen som ikke gror, det er ikke noe ordentlig skorpe på det og det er en liten gul ring rudt såret. 
det kom for ca en ukes tid siden uten at vi helt vet hvordan.
det har ikke blitt verken mindre eller noe særlig bedre. 
er det noen som vet hva dette kan være, eller har hatt noe lignende før?

Hørtes litt rart ut dette..uten at jeg har noe peiling. Lekker det fra såret? Tenker på om det kan være en brennkopp? Jeg hadde et åpent sår på hals og arm i mange uker, slet skikkelig..det var brennkopper..!

Aner ikke hva det kan være, men ville ringt til legen hvis det ikke har vist tegn til å endre seg etter en uke.

Det vesker ikke, å hun har bare den ene på ryggen. Hun sier at det ikke gjør noe vondt. jeg har liksom ikke peiling på hva det kan være, lurer på om jeg må ringe legen i morgen altså..

tror jeg har funnet ut at det er ringorm :) får dra på apoteket i morgen og kjøpe salve, å høre hva de sier :) 

kan høres ut som ringorm..
ble selv smittet av hunden til et familiemedlem.. anbefaler å starte behandling raskt, da di smitter veldig..jeg skjønte ikke at det var ringorm først, plutselig hadde jeg 4 stk..
fikk beskjed av legen å bruke canesten eller lamisil og smøre 2-3 gang dagelig i 3-4 uker, fikk også beskjed om å smøre på og rundt område jeg har ringorm(ca 1-2 cm rundt område). :)

Back
Topp