Sår rundt munnen

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Mini er blitt så sår rundt munnen, spesielt på haka og litt på begge sider av munnen. Tipper det er en kombinasjon av kaldt vær og at han sikler en del. Smører morgen og kveld med aderma pga atopisk eksem, men føler ikke den er tilstrekkelig nå når huden har blitt sår og tørr. Noen som har noen tips?

Locobase repair, avene- kuldekrem og propolis krem er det som funker best her.

Kuldekrem smører man før man skal ut. Klimakrem smører man når man er vekselvis ute og inne, så den kan man nok bruke om morgningen. Det beste er nok vanlig krem om morgningen og kuldekrem før dere går ut :)

Kuldekrem smører man før man skal ut. Klimakrem smører man når man er vekselvis ute og inne, så den kan man nok bruke om morgningen. Det beste er nok vanlig krem om morgningen og kuldekrem før dere går ut :)
Takk for info! Hvilken kuldekrem er best?

Ja - avene cold creme!!! Vask etter måltider og smør på ren hud. Da blir det noen smøringer ila dagen, du vil nok se bedring etter en dag eller to.

Denne fungerer bedre enn kuldekrem (som er litt omdiskutert). Smør gjerne på kvelden får leggetid, og halvtime før dere går ut. Har gått over til denne i bhg. Hadde ceridal før og den er så klissete og ekkel og bare legger seg oppå huden.

Ja - avene cold creme!!! Vask etter måltider og smør på ren hud. Da blir det noen smøringer ila dagen, du vil nok se bedring etter en dag eller to.

Denne fungerer bedre enn kuldekrem (som er litt omdiskutert). Smør gjerne på kvelden får leggetid, og halvtime før dere går ut. Har gått over til denne i bhg. Hadde ceridal før og den er så klissete og ekkel og bare legger seg oppå huden.

Inneholder ikke den parfyme og vann?

Inneholder ikke den parfyme og vann?
Vann ja men det gjør ingenting. Som sagt kuldekrem er omdiskutert. Jeg synes det er mye bedre med en fet fultighetskrem som trekker inn i huden. Parfyme vet jeg ikke, pleier alltid å sjekke sånt før jeg kjøper men ble litt usikker nå.

Vann ja men det gjør ingenting. Som sagt kuldekrem er omdiskutert. Jeg synes det er mye bedre med en fet fultighetskrem som trekker inn i huden. Parfyme vet jeg ikke, pleier alltid å sjekke sånt før jeg kjøper men ble litt usikker nå.

Sjekket på apoteket sin hjemmeside, den inneholder parfyme..

Sjekket på apoteket sin hjemmeside, den inneholder parfyme..
Æsjda:( Den har funker fint på ømfintelig hud her uansett da. Brukt den på tantungen min som hadde masse smokkeutslett etter sikling. Ellers anbefaler jeg fet fuktighetskrem foran kuldekrem. Vann gjør ingenting.

• Liker
Reactions: EJ

Såååå enig her! Elskar den kremen
:)

Ellers likar eg A krem :)

Hvorfor er kuldekrem omdiskutert? Bare nysgjerrig altså ;)

Back
Topp