Sår rumpe

Benedicte81

Blir kjent med forumet
Noen her som har noen tips... Småen har vært sår nå de to siste ukene, og vi har prøvd alt som vi har fått anbefalt.. han er på bedringens vei nå.. men hvis noen har noen supre tips tar jeg gjerne imot dem.. [:)]

Jeg har hatt god effekt med kremen Locobase Repair fra apoteket. Den kan brukes til alt, til deg selv og babyen. Eks. på såre brystvorter, lepper osv. Ellers sies det jo at morsmelk også skal være bra!

På sykehuset blandet hun zinksalve og litt badeolje, men jeg har fått en krem fra utlandet som hjelper kjempe bra.

Takk for alle rådene.. har prøvd en delav de allerede..
Føler vi har kjøpt alt av salver og kremer som de anbefaler både på apoteket og som helsesøster sa vi burde bruke..

Han begynner å bli bedre no... så håper det ikke går altfor lenge til han er helt fin igjen..

Men takk igjen

[:)]Mest mulig uten bleie ,ikke bruke våtservietter-kun rent vann ved stell.
(Går ikke avføringen bort så vasker du med olje.) Lufttørke godt etter oljevask. Kjenner du noen som skal til Spania? I så fall vil jeg anbefalle deg å få tak i en salve som heter DERMO H INFANTILE den er et mirakel til såre stumper(og eksem....) Brukte den på den elste,og har nå kjøpt et "lager" til Alexander. Det er en a-vitamin\zink salve[:D]. Uansett-lykke til[:D]

Back
Topp