sår rumpe?

prøvd å spyle rompa i med dusjhodet og klappe tørrt med et håndkle og la henne lufttørke skikkelig?

ORIGINAL: nurket i magen

Sniker litt jeg[&:]  Men har du prøvd den sink salven fra apoteket. Naf barnesalve mener jeg den heter.
Har brukt den på snuppa når alt det andre ikke har funket

Nei den har æ ikke prøvd.... Må fær i mårra å kjøp den [:)]

hmmm... håper du finner en metode som hjelper,er ikke noe særlig med sår stump. hvordan bleiemerke bruker du? brukte libero til even,men han fikk sår rumpe hver gang han bæsjet,så jeg byttet over til pampers,å er veldig fornøyd. har ikke vært så plaget av sår rumpe etter det... virker som pampersbleiene er mer tørrere enn liberobleiene..

Kjøp deg Inotynol å apoteket..[;)]
Vidunder salve d aza..[:D]
Snuppa mi er rød og litt sår på rumpa si for tida, og da smører jeg med den, og den hjelper veldig..[;)]

har bare dårlige forslag siden vi ikke har vært borti noe som helst... Kan ikke være særlig behagelig for de søte små stumpene da...

Vi sverger til a-krem vi. litt dyr, men veeeldig drøy, så varer leeenge. Kan brukes til det meste.

Håper det kommer seg fort. Så ubehagelig det må være for lille tulla di og være litt sår.. tvi tvi [:)]

Her brukes konsekven Marykay sin bivoks. Den brukes til alt. Den er det beste jeg noensinne har prøvd. (og åklart dyr)

ORIGINAL: Ju9ta

Kjøp deg Inotynol å apoteket..[;)]
Vidunder salve d aza..[:D]
Snuppa mi er rød og litt sår på rumpa si for tida, og da smører jeg med den, og den hjelper veldig..[;)]

den bruker me og.. åsså potetmel utenpå, for da holder d seg tørt.. d e vidundersalva våres.. klarer meg ikke uten 

Inotynol er svin god!!! [:)] kjøpes på apoteker

JEg har bruke Avene (eller noe sånt) saltvannspray? Og det har fungert veldig bra. Selges på apotek. Spay på å la lufttørk[;)]

Inotyol, som fåes kjøpt på apoteket.
Beste sort, som får såre rumper til å forsvinne i en fei...[;)]

Sverger til vitapan! Er det beste jeg har vært borti. Når Gabben har hatt sår stump har det hjulpet maksimalt  Dessuten er den kjempefin mot tørre vinterkinner også. Blir så myyyyyk og fin [8D]

Back
Topp