Sår og vond mage

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Ei ukes tid har magen føltes sår innvendig. Det er ikke sterke smerter, men litt vondt når det står på. Jeg våkner innimellom av det på natta. Det er ikke konstant, men kommer og går. De siste par dagene synes hevdet har vært noe mindre liv, men samtidig tror jeg at jeg blir litt småredd for hva det kan være slik at jeg overdriver litt. Er det flere som har opplevd dette? Kan der være livmora som strekker seg?

Jeg har vært en del sår og øm i magen, men jm sa at det er normalt siden livmoren strekker seg. Jeg har ikke våknet av det om natten, men jeg gråt nesten på oul fordi det var så vondt og ubehagelig når hun brukte apparatet for å se på babyen. Om du er bekymret så synes jeg du skal ta kontakt med lege eller jm. Det er ikke noe ålreit å gå rundt og bekymre seg. Eller ringe føden om det er lettere? :) Det er definitivt bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og når det blir slik du forklarer det er det i alle fall best for din del å få vite at alt er bra med den lille :)

Er det konstant vondt/ubehagelig?!

Jeg merker det strekker seg en del i disse dager (uke 21) men jeg bruker å "stryke" der det strekker seg og da føler jeg at det går fortere over.

Det er ikke konstant hos meg og ikke vondt (2 gangs), bare det jeg vil kalle ubehagelig

Jeg var hos fysio igår. Og etter den timen så hadde jeg litt sånn vonde strekk. Litt vanskelig å beskrive, men litt vondt inni på en måte. Kjente liksom ut som litt strekk eller gangsperr. Men nå trente jeg jo i 45 minutt, noen min kropp ikke er vant med dessverre. Kjente det ikke i natt, men kjent idag også. Men tenker med at det bare er noe som strekkes inni

Back
Topp