Sår i underlivet

inaxoxo

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Obs; "ekkel" info :p Nå nettopp mens jeg barberte meg tror jeg det revnet i den ene kjønnsleppen.. Jeg hadde den ene foten oppå dolokket for bedre tilgang, og plutselig ser jeg at det blør på den ene indre kjønnsleppen... Er dette på grunn av alt trykket?? Har fått utrolig hovent underliv den siste uka, men at det skulle sprekke trodde jeg ikke :o Flere som har opplevd noe sånn?

Som de andre sier så er det veldig mye blod i omløp der nede for tiden. Ett lite kutt som ville gitt en bitteliten dråpe til vanlig vil gi BLOD nå:p Jeg skulle egentlig vært og...eh...røsket litt hår, men har funnet ut at det får heller bare være:p

Jeg har latt være å gjøre noe der hele mnd, da jeg hørte at det var bedre ift infeksjoner etter fødselen og sånn. Så dere fortsetter å barbere altså?

Men det som er "morsomt" er at jeg ikke barberte selve leppene, men bare trimmet "over" :o Det var det som var så merkelig, for jeg rørte ikke kjønnsleppene med barberhøvelen..

Jeg har latt være å gjøre noe der hele mnd, da jeg hørte at det var bedre ift infeksjoner etter fødselen og sånn. Så dere fortsetter å barbere altså?

Trimmer bare med saks for det meste, og barberer "berget" hehe :)

Jeg er veldig hoven der nede. Tørr ikke barbere pga vil ikke ha sår. Sist barberte jeg, og fikk sår sov det tok ei tid å bli kvitt.

Så regner med du må ha kommet sp vidt borti. Tåler lite det nede nå.

Så her er det skog... Hehe

Nei, jeg har offisielt sluttet med det nå, den siste uka. Skal la det gro nå mtp infeksjon osv.

Nei, her hadde jeg siste voksing for ett par uker siden. Nå blir det bare trimming (maskin el saks) om jeg gidder:p

Det er ikke farlig å barbere seg, men man må unngå kutt. Jeg hørte med sykehuset ang barbering, og det var de som sa dette. Men at man skulke gjøre det for sin egen del, for det påvirket ikke deres arbeid ;)

Det er ikke farlig å barbere seg, men man må unngå kutt. Jeg hørte med sykehuset ang barbering, og det var de som sa dette. Men at man skulle gjøre det for sin egen del, for det påvirket ikke deres arbeid ;)

Jeg barberte meg også her om dagen, hele høna, og da fikk jeg et liiiite rift foran og det fossblødde :p helt utrolig, det må være blodtrykket!

Barbering "sliter" jo på den tynne huden der nede. Og det er fort gjort å få sår etc. Har ikke rørt der de siste 4 ukene, fikk det anbefalt. Settes igang om 9 dager, så er safe der :p Den skjønnhetsklippen/barberinga får komme senere her.

Back
Topp