sår i underlivet

loccolita

Andre møte med forumet
hva kan det komme av? ikke vært våt el noe der nede. ikke hatt sex siden typen dro for 1 uke siden heller.. har hatt det nå i 2 dager ca.....

plagsomt.. (sår rundt klitoris...)

herpes?? Sorry.. Eneste jeg kommer på.. Evt at trusa har gnagd?? :)

herpes ? scary...
bruker ikke truse.. men lest litt på nettet nå. jeg har jo ikke åpne sår el kviselignende greier der nede.. bare veldig øm, hoven og sår.
så lurer kanskje på om det kan være sopp.. men må jeg til legen for det ? el bare kjøpe en kur på apoteket ? har ikke penger heller før onsdag.. fader as...

Kan være tegn på sopp.. Om det er sopp kan du kjøpe canesten reseptfritt på apoteket.. Da bør du kjøpe med tablett, sånn at du får fjernet alt.. :)

Kopiert fra helsenett.no:

Hva er årsaken til sår i underlivet?

Sår på kjønnsorganene forekommer som oftest som tegn på en infeksjon med sopp, bakterier eller virus med fellesnavn mikroorganismer. Det kan være vanlige hudbakterier som forårsaker en slags brennkopper, eller det kan være noe man er blitt smittet med ved samleie. Mikroorganismer forårsaker som oftest kløe, og da kan kløing/kloring føre til sårdannelser. Noen ganger kan huden p.g.a. dette hovne opp og gi kuler i lyskene som tegn på betennelse. Dette trenger behandling med antiseptisk medisin mot betennelse i flytende eller kremform. Disse er reseptfrie på apoteket. Blir det ikke borte etter noen dager, bør du kontakte lege.

Sopp er jo forresten et godt tegn om du prøver å bli gravid da! :P

Canesten koster forresten ikke så mye.. ca 150 kr.. Du får ikke lånt av noen? I morgen starter bankstreiken, så da hjelper det jo ikke om du får penger på onsdag.. :-/

stenger western union og ? for må få typen til å sende meg penger.....
har ikke 100kr engang.. satan da... ahh..

ja prøver å bli gravid. hadde eggeløsning forrige helg.. men vet ikke om jeg vil ha barn lenger. står litt på vippa, siden typen ikke kommer til å flytte tilbake til norge og jobbe her. men har signert en ny kontrakt med et lag i tyrkia :( vet ikke om jeg vil flytte til antalya. så vet ikke hva jeg skal gjøre. så krysser igrunn fingra for at spira ikke satt nå da.. før vi får snakka sammen og bestemt oss for fremtiden.

men er sopp tegn på graviditet ? hjelpes...... siste svangerskap sleit jeg med urinveisinfeksjon..

står at jeg kan teste om 3 dager... så om jeg hadde testa nå og jeg er gravid.. ville den da slått ut ?

sist jeg var gravid testa jeg ikke før jeg var 10-12 uker på vei. og da var det 2 streker før jeg var ferdig å tisse... :P

Vet bare at bankene streiker.. Alle minibankene har nesten blitt tømt i dag fordi det ikke går å betale med annet enn cash fra i mårra..

Hmm.. Uff da.. :-/ Håper det ordner seg for deg og at du får det resultatet du ønsker.. :)

Ja, det er veldig vanlig å få sopp når man er gravid..

"I svangerskapet er det økt produksjon av kvinnelig kjønnshormon (østrogen). Østrogenet påvirker cellene i skjeden til å produsere glykogen, og dette gir grobunn for sopp. Samtidig har gravide en lavere surhetsgrad i skjeden og et forandret antall "snille", normale bakterier. Disse holder vanligvis soppen under kontroll."

Hva man kan finne med google.. :P

Kan hende.. Kommer ann på om egget har festet seg, og om du produserer hcg tidlig.. :)
Er mange som tester positivt allerede 9 dpo, men for å være helt sikker er det jo greit å vente da.. :)
Men det klarer jeg aldri sjøl.. :P

Kan hende.. Kommer ann på om egget har festet seg, og om du produserer hcg tidlig.. :)
Er mange som tester positivt allerede 9 dpo, men for å være helt sikker er det jo greit å vente da.. :)
Men det klarer jeg aldri sjøl.. :P

har ikke penger til å kaste bort på en test. venter på mensen den 12.. el rundt der.
må få han til å sende penger idag da om det blir streik imorgen. den kan vel ikke vare evig lenge den streiken vel ? hmmm... jaja shitt happens...

jag har det aldri, men fikk det da jeg var gravid, gangen jeg mistet.
Tok canesten og det hjalp, så tar det hvis du synes at det er sopp (klør, hovn, rød osv)

Back
Topp