Sår i symfysen

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Den siste tiden har jeg ofte opplevd å kjenne meg rett og slett sår i symfysen. Som om jeg har ramla ned på sykkelstanga liksom. Jeg går endel i jobb, og opplever nok at jeg er verre dess mer jeg går. Kjenner dere dette? Vil det bli verre?
 
Får det samme når jeg går med lange steg eller «sprer» bena (feks sitte i lotusposisjon). Om det går for ille tar det to-tre dager før det ikke er vondt lengre ;)
 
Sliter litt med vondt bak i rumpa på en måte. Vet ikke om det er helt det samme. Men blir vond hvis jeg sitter eller står for lenge.
 
Høres ut som begynnende symfyseløsning. (om det er det det heter). Iallefall bekkenleddssmerter som det så fint heter. Lurt å ta hensyn og ikke provosere sånn at det blir verre. (men for all del, vær i bevegelse så mye som går bra!)
 
Dette har jeg også hatt den siste uken, og blir bare verre. Nå synes jeg det er der hele tiden, fx når jeg går, står, kler meg, snu meg i senga eller skal flytte meg fra sittende til stående :eek: Er førstegangs, så ingen erfaring med dette o_O
 
Back
Topp