Sår i skjeden

Eva09

Første møte med forumet
Hei jenter!

Er gravid i uke 20 og er helt sikkert på at jeg har fått liten sår ved utgangen av skjeden som blør! Det kommer små spotter på papiret etter at jeg har vært på toalettet, ellers følger at skjeden blitt tørt og det klør litt. Har sagt det både til lege og jordmor uten at det har blitt gjort noen ting om det noe forslag hva kan jeg gjøre? Har bestilt time til gynekolog men det er ikke før torsdag

Hei jenter!

Er gravid i uke 20 og er helt sikkert på at jeg har fått liten sår ved utgangen av skjeden som blør! Det kommer små spotter på papiret etter at jeg har vært på toalettet, ellers følger at skjeden blitt tørt og det klør litt. Har sagt det både til lege og jordmor uten at det har blitt gjort noen ting om det noe forslag hva kan jeg gjøre? Har bestilt time til gynekolog men det er ikke før torsdag
Au! Det høres ubehagelig ut.
Har ikke opplevd det samme som gravid, men jeg har gått på østrogen en periode pga problem med tørr skjede.
Rart at ikke lege eller jordmor har tatt tak i det. Håper du blir bedre og at gynekolog kan finne grunn til plagene :Heartred

Hei jenter!

Det kan ikke være sopp da, siden du både klør og er tørr? Kommer det noe hvit utflod? I såfall kan man få kjøpt Canesten på apoteket.

Jeg syns også det kan høres ut som sopp, og at det bør tas en prøve fra skjeden. Rart ikke legen din gjorde det, man er mer utsatt for sopp i svangerskapet!

Back
Topp