Sår i munnen

Frøbel

Glad i forumet
Jeg er så sår i munnen. På tunga er det flere av de "durtene" som er hovne og såre, og det svir konstant. pluss at det er sånne røde sår i ganen og på tannkjøttet. Lurer på om det har med graviditeten å gjøre. Andre som har hatt det på samme måte? Smaker ikke godt med mat for tiden, ubehagelig å spise! 

spist noe du ikke tåler?

jeg får blemmer, og blir VELDIG sår i munnen og munnhule når jeg har fått i meg ting jeg ikke tåler..
ingen ting smaker, og får betennelseslikende tilstander i munnen...

ORIGINAL: turteldue

spist noe du ikke tåler?

jeg får blemmer, og blir VELDIG sår i munnen og munnhule når jeg har fått i meg ting jeg ikke tåler..

har aldri før opplevd at jeg ikke har tålt noe. Er blitt sånne hvite prikker på tunga, sånne "hvitsår" som vi kaller det. Kjennes ut som jeg har brent meg i hele munnen. Har time hos legen i morgen, så skal ta det opp da. Kan være soppinfeksjon leste jeg på nett, men må vite hva det er før man kjører i gang noe behandling.

ORIGINAL: Frøbel

ORIGINAL: turteldue

spist noe du ikke tåler?

har aldri før opplevd at jeg ikke har tålt noe. Er blitt sånne hvite prikker på tunga, sånne "hvitsår" som vi kaller det. Kjennes ut som jeg har brent meg i hele munnen. Har time hos legen i morgen, så skal ta det opp da. Kan være soppinfeksjon leste jeg på nett, men må vite hva det er før man kjører i gang noe behandling.

ring legen og be han se på det...

men er på en måten jeg oppdaget at jeg hadde sitrusallergi...
at jeg hadde masse blememr og at munnen føltes som at stod i brann..
så om du har zyrtec hjemme hos deg så er det verdt å ta en...

Back
Topp