Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkVarm te med honning
. Skal prøve igjen. Erfaringsmessig lindrer dette i akkurat to min etter koppen er tom, og jeg rekker ikke sovne i mellomtiden. Ble ikke noe søvn på meg i natt, så får prøve te med honning nå
Min go-to når det begynner å klø/bli sårt i halsen er varmt vann med masse sitron og honningJa, jeg vet. Sår hals-buhu liksom…men sår hals er noe av det verste jeg vet. Så ille er det, at jeg har gruet meg til å få det i graviditeten, for da kan jeg ikke bruke cosylan. Så…kjære damer, noen lindrende råd? Dette ser ut til å bli en søvnløs natt![]()
Har du prøvd å lage "heksebrygg"Takk. Skal prøve igjen. Erfaringsmessig lindrer dette i akkurat to min etter koppen er tom, og jeg rekker ikke sovne i mellomtiden. Ble ikke noe søvn på meg i natt, så får prøve te med honning nå
![]()

Går det fort over da?Min go-to når det begynner å klø/bli sårt i halsen er varmt vann med masse sitron og honningsitron hjelper mot bakteriene eller noe og honning lindrer
![]()
Jeg høres ut som en liten baby
. Jeg har høy smerteterskel,men når det kommer til sår hals, da ryker søvnen og mulighet til å slappe av,og da rakner det heltWow! Der ble man lovet gull og grønne skoger iallfallHar du prøvd å lage "heksebrygg"
https://www.foxcamp.no/nm/106-hfg
Jeg bruker å koke opp ingefær, sitron, kanel, chili og blande med apelsin da jeg er allergisk mot honning. Men denne oppskriften er veldig bra.![]()
Du det forstår jeg, jeg blir skikkelig barnslig og sur når jeg er tett i nesaGår det fort over da?Jeg høres ut som en liten baby
. Jeg har høy smerteterskel,men når det kommer til sår hals, da ryker søvnen og mulighet til å slappe av,og da rakner det helt
![]()

så jeg synes det hjelper!Haha…ja,det er akkurat sånn jeg føler meg nå. Også er jeg bare så trist og synes så synd på meg sjæl liksom..for jeg sitter her helt alene. Vi fant ut at jeg skulle isolere meg da vesla testet positivt. Mannen ble igjen hjemme med henne,og jeg reiste til svigers tomme hus. Og den som har blitt dårlig av oss-det er MEGDu det forstår jeg, jeg blir skikkelig barnslig og sur når jeg er tett i nesa
Når jeg drikker dette (slenger oppi litt ingefærbiter også om jeg har) med en gang jeg kjenner det begynner å grugge seg i halsen så opplever jeg at jeg greier å stoppe et større utbruddså jeg synes det hjelper!
,men testet fortsatt negativt da. Håper nesten jeg tester positivt snart,for da kan jeg dra hjem til dem igjen
.Uff, forstår godt du synes det er vanskeligHaha…ja,det er akkurat sånn jeg føler meg nå. Også er jeg bare så trist og synes så synd på meg sjæl liksom..for jeg sitter her helt alene. Vi fant ut at jeg skulle isolere meg da vesla testet positivt. Mannen ble igjen hjemme med henne,og jeg reiste til svigers tomme hus. Og den som har blitt dårlig av oss-det er MEG,men testet fortsatt negativt da. Håper nesten jeg tester positivt snart,for da kan jeg dra hjem til dem igjen
.
Akkurat nå er det bare dritt å være gravid![]()
håper virkelig du føler deg bedre snart 
Takk. Skal prøve igjen. Erfaringsmessig lindrer dette i akkurat to min etter koppen er tom, og jeg rekker ikke sovne i mellomtiden. Ble ikke noe søvn på meg i natt, så får prøve te med honning nå
![]()
Hehehe ja de løftene har jeg ikke helt tro på. Men det styrker immunforsvaret, lindrer sår hals og åpner opp. Mye samme ingrediensene som i halslinser og dermed mye samme effekten.Wow! Der ble man lovet gull og grønne skoger iallfall. Det er jo sikkert en knall oppskrift til p bruke forebyggende. Virker den når du først er blitt syk også? Da må jeg vel iallfall være litt forsiktig med ingefær og anis nå da kanskje.
Nei, finnes det egne halstsbletter for gravide? Jeg har bare knasket fishermanOff stakkars, håper du får sove i natt <3 du har sikkert prøvd alt av halstabletter for gravide og
var i samme båt for flere uker siden, men med heftig hoste og. Fikk til slutt cosylan til et par dager pga søvnmangelen, holdt på å bli sprø og var helt desperat -ikke bra for verken meg eller baby å gå så lenge uten søvn!

Nei, finnes det egne halstsbletter for gravide? Jeg har bare knasket fisherman![]()
Aha..det visste jeg ikke. Kan jo tenke meg til at man ikke skal ha strepsils f.eks, men vanlige pastiller får en håpe går bra. Blir helt «huggærn” av alle disse begrensningeneMente de som gravide trygt kan brukeer noen som gravide ikke skal ta. På apoteket vet de hvilke som er trygge
![]()