Sår forhud?

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Når jeg tok av lillegutt nattbleia i dag så var han helt rød frampå tissen... Såg først ut som blod, men såg etterpå at det bare var et irritert område. Noen som vet hva dette kan være? Han klager ikke, ser ikke ut som om det plager han.. Men det SER vonndt ut.  Anyone please[8|]

Gutten min har det ofte, så jeg smører bare litt zink på så pleier det å forsvinne![:)]

[:)]
ORIGINAL: Heijdii

Gutten min har det ofte, så jeg smører bare litt zink på så pleier det å forsvinne![:)]

Takker for svar [:)] Så da er det heldigvis ikke farlig.. Phuuuuh!!

ORIGINAL: Celezte

Neida, er nok bare bleien som irriterer litt![:)]

ORIGINAL: Celezte

Neida, er nok bare bleien som irriterer litt![:)]

Det tenkte jeg litt på [:)]

Fukt og litt gnissing fra bleien kan fort gi sånn irritasjon. Putt potetmel i bleie og dryss litt på det såre området så det holder seg tørt så forsvinner det fort. [:)]

Når gutten min blir sånn, er det starten på sopp bestandig!
Så da bruker jeg Canesten 2 ganger om dagen in oen dager, så blir han bra!
Bruker også Inotyol og potetmel hvis han er skikkelig ille.

Sopp!!! Overdreven renslighet........... gå til legen så får du øyesalve til å smøre på. Nei, jeg skrev ikke feil, det skal være øyesalve.

Back
Topp