Sår etter bind og renselse

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Jeg har blitt så utrolig sår på siden av rompeballene etter å ha brukt bind i tre uker. Gnisser sikkert når jeg går. Noen som har tips til kremer eller annet som kan hjelpe?

Om den er over; Hvor lenge varte renselsen din? Drittlei det greiene nå jeg :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Sinksalve funker ;)

Her var den rimelig lett med små blødninger og en og annen større innimellom.
Ferdig etter va 2-3 uker, en hadde farget utflod lenge etter det.
6 uker siden fødsel i morgen :)

Sinksalve funker ;)

Her var den rimelig lett med små blødninger og en og annen større innimellom.
Ferdig etter va 2-3 uker, en hadde farget utflod lenge etter det.
6 uker siden fødsel i morgen :)
Ah takk, da skal jeg prøve sinksalve :)

Fødte en gutt 20. juli ❤

Jeg har blitt så utrolig sår på siden av rompeballene etter å ha brukt bind i tre uker. Gnisser sikkert når jeg går. Noen som har tips til kremer eller annet som kan hjelpe?

Om den er over; Hvor lenge varte renselsen din? Drittlei det greiene nå jeg :)

Fødte en gutt 20. juli ❤
Bytte bind hjelper. Med vinger uten og nattbind osv. Er det din første fødsel. Min første da gikk det nok nærmere 6 uker før aøt var bra
Med andre under 2 og nå er det bare en uke siden men er ikke noe å snakke om, er nok snart ferdig. Sink salve er også et godt tips.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Bytte bind hjelper. Med vinger uten og nattbind osv. Er det din første fødsel. Min første da gikk det nok nærmere 6 uker før aøt var bra
Med andre under 2 og nå er det bare en uke siden men er ikke noe å snakke om, er nok snart ferdig. Sink salve er også et godt tips.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Ja, et første min. Det varer vel sikkert noen uker til da.

Skal bytte på type bind og klæsje på sinksalve så håper jeg det bedrer seg :)

Fødte en gutt 20. juli ❤

Eg ble og det første uka etter fødsel, gnissa og klamt og fælt - hjalp lite at det var over 30 grader ute og. Eg smurte med Bepanthen når eg la meg om kvelden, om natta er det lite bevegelser og heller ikkje så varmt, var nesten fin neste dag. Gjorde dette i 2-3 kvelder så ble det bra ;)

Back
Topp