FirstTime
Elsker forumet
God morgen tutsies!!! Har ett spm som har dukket opp her. Har jo vært stiv og øm under hele svangerskapet og forstår litt er naturlig men nå, auu, klarer nesten ikke snu meg enda jeg har "snulaken". Værste som kan skje er vel en nys, herrgud! Blitt sånn siste par dagene. har kanksje en sammenheng med att det er først nå siste uken jeg har hatt mensenmurringer??
Er dere veeeldig såre, ømme og stive i magen?
Tror jeg strekker meg veldig nå. Har veldig sår hud utenpå (rundt navel og under) og såvidt sett noen strekkmerker som jeg trodde jeg skulle være foruten (ikke att det er krisa)
Grr..skikkelig sår i musa og, men det må vel være bare sopp. Har tatt canesten i natt så håper det hjelper.tisser veeldig lite nå og veeldig gult. Hmm......
Hilsen kvalm og vondt i hodet
Er dere veeeldig såre, ømme og stive i magen?
Tror jeg strekker meg veldig nå. Har veldig sår hud utenpå (rundt navel og under) og såvidt sett noen strekkmerker som jeg trodde jeg skulle være foruten (ikke att det er krisa)
Grr..skikkelig sår i musa og, men det må vel være bare sopp. Har tatt canesten i natt så håper det hjelper.tisser veeldig lite nå og veeldig gult. Hmm......
Hilsen kvalm og vondt i hodet