Sårø tanke...

girl

Glad i forumet
Da min ligger i seteleie fremdeles, får jeg dato til planlagt keisersnitt til uken. Jeg er i uke 38 på tirsdag, og datoen blir 7-10 dager før termin. Jeg vil føde vanlig hvis han snur seg selv, men jordmor på sykehus mente det skulle et under til så sent....

Veldig rar tanke at jeg får vite datoen på forhånd. Fødte normalt sist!

Veldig kjekt men samtidlig veldig rart å vite når man blir mamma igjen

Jeg lå i seteleie hos min mamma, men snudde meg like før. Er ikke helt sjangseløst da... men må være greit å vite at du får keisersnitt og slipper  å føde i seteleie:))

Lykke til:))

Håper for din del at han snur seg, hvis det er heller det du vil:) Men det går jo godt med ks:) Tenk nå er det ikke lenge til du får han i dine armer :D

Jeg tror det er sjanseløst at han snur seg nå. Han er så aktiv heeele tiden, men snur seg aldri den veien. Bare på tvers og sittende.

Har innstilt meg på keisersnitt nå. Fikk dato om 8 dager!

Jeg har også fått dato for keisersnitt, 10. Februar :) Han er i seteleie her også, men jeg skulle uansett ha keisersnitt av andre grunner. Så har vært innstilt på det en stund. Men er rart nå som datoen nærmer seg. Er også nervøs for at det skal skje noe før den dagen..

Føler det på akkurat samme måte. Har såååå lyst til å føde normalt, kjenner jeg gruer meg til KS pga tverrleie :/

Nå har jeg lest så mye om planlagt keisersnitt, og jeg tror det blir en fin opplevelse Nå gleder jeg meg! Alternativet trur jeg er veldig mye verre.

Back
Topp