såpeopera

nemi.marselia

Forumet er livet
koffer i pokkern bi d sendt så jævli m såpeopera på tv
sambo elska jo sånt å æ hata d,
han må se home and away, glamor, helene å gutta å sekkert fleire æ ikkje kommer på
[:'(]

Jeg liker få såpeserier jeg også faktisk, men frustrerte fruer og greys liker jeg.. Også enkelte komiserier [:D]

Men liker ikke helene&gutta, glamor, i gode og onde dager, melrose place +++ Likte det da jeg var skole jente, men syns ikke noe om det nå lenger [8D][:D]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

kan se timer med såpe, bare jeg slipper de der interaktive chatteprogrammene.... men programledere med masse idiotiske konkurranser som f.eks "gjett hva jeg tenker på". fatter ikke t folk bruker masse penger på det...

å ja d de ennu værre ja

Hahaha.. sitter typen din og ser på det

ORIGINAL: Monkaponka

ja såpeopera å fotball går d på her så holl på å bi sprø, takk å lov før at man har data

He he.. ikke ofte man hører en mann som ser på så mye såpe nei[;)][8D] Sambo får helt åndenød når jeg ser Home and Away, men det er og det eneste jeg følger med på[8D]

Og det interaktiv greiene, Fy det skulle ikke vert lovlig å ha slike program. Det er jo lureri fra ende til annen!!!

Også frokostquis på TV 2 [:'(][:'(]  får fnatt av å se det programmet[:'(]

trur d kommer a tråler livet[8D] når æ jobba på trålar så va d faktisk mange mannfolk som følte m såpeopera å hotell cæsar va "hellig"  (grøss)

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: Monkaponka

ja såpeopera å fotball går d på her så holl på å bi sprø, takk å lov før at man har data

Ler meg skakk her, stakkars deg[:D]

Back
Topp