Såpelukt

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Søvnløs i september 2025
Såpelukt gjør meg så ekstremt kvalm..
Dusjen er verst! Det blir så intens lukt av sjampoen at jeg nesten svimer av:p Flere som ikke tåler såpelukten??[emoji28]
Jeg må nok prøve å investere i såpe uten så mye parfyme. Har allerede byttet ut håndsåpen[emoji106]

Såpelukt gjør meg så ekstremt kvalm..
Dusjen er verst! Det blir så intens lukt av sjampoen at jeg nesten svimer av:p Flere som ikke tåler såpelukten??[emoji28]
Jeg må nok prøve å investere i såpe uten så mye parfyme. Har allerede byttet ut håndsåpen[emoji106]
Jeg tåler heller ikke lukta av handsåpa vår.. skikkelig sterk vaniljelukt på den, og man blir sååååå kvalm av det!

Jeg tåler heller ikke lukta av handsåpa vår.. skikkelig sterk vaniljelukt på den, og man blir sååååå kvalm av det!

Jaa var det vi hadde også! Jeg den såpen ryddet jeg bort og erstattet den med en parfymefri såpe. Jeg har kjøpt meg en ny sjampo i dag, men fant ingen som var helt parfymefri. Håper denne hjelper litt hvertfall. Er jo et mareritt og dusje:(

Uff, høres fryktelig slitsomt ut å plages på den måten.. Er det mange som har hatt det slik gjennom hele svangerskapet, eller har det pleid å gå over etterhvert?

Jepp, har det sånn jeg også! Har byttet ut både shampo og ansiktskrem :facepalm:

Jeg var var for lukter i forrige svangerskap, men kan ikke huske at såpelukt var et problem da :D

Jeg var var for lukter i forrige svangerskap, men kan ikke huske at såpelukt var et problem da :D

Her har vi byttet ut alle såper[emoji28]
Parfyme er også noe som er helt forferdelig. Hvertfall sånn med en gang det blir tatt på. Blir så intens lukt[emoji85] Måtte også kjøpe parfymefri deodorant[emoji28]

Det med parfyme er litt ugreit, for det er jo endel andre som dunker seg, og det får man liksom ikke gjort så mye med :o

Jeg sliter med lukten av hårspray, noe jeg ikke sliter med ellers [emoji28] men alt lukter vondt om dagen, mat, kosmetiske produkter, butikken, you name it [emoji15]

Back
Topp