såpe i øynene

Gulljentå

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ei venninne av meg skulle bade jenta mi så fikk hu kluten i øyet(var bäbysåpe i badevannet). er noen timer siden nå,hu gnir seg enda i det ene øyet, er rød og greier. Griner en del. Har dryppet en del ganger med saltvann, er det noe annet vi kan gjøre? Hu har hatt en del problemer med øyebetennelse, syns så synd på hu at det akkurat skulle være øyet!

Det er kjempevondt, men bare å ri stormen av er jeg redd. Når hun har sovet litt, vil det nok ha bedret seg. Mener at Babyline sine produkter ikke er vonde for øynene. Sikkert flere merker også. Så kanskje bytte såpe?

Hun sover endel innimellom da, får håpe det blir bedre i morgen. Har flere forskjellige såper (litt dilla på sånne ting), kanskje bruke Babyline da. Men tror hu fikk selve kluten på øyet også og det er jo ikkeno godt. Hu snudde seg liksom mot kluten mens venninna mi vasket henne og da var det gjort. Skjer jo så lett sånne ting

Veldig lett for! Jeg fikk jord på øyet da jeg var liten. Det var helt grusomt husker jeg. Men de skylte det med saltvann og jeg sov hele natten og neste morgen var det over...

Det er vondt med såpe i øynene ja! Tror nok det går seg til av seg selv,  kan evt skylle øyet- men det hadde vel vært lurest rett etter hun hadde fått såpen i det...

ORIGINAL: badeanda

Det er vondt med såpe i øynene ja! Tror nok det går seg til av seg selv,  kan evt skylle øyet- men det hadde vel vært lurest rett etter hun hadde fått såpen i det...

Kom på det lenge etterpå at jeg nok burde skylde med vann, men har tatt saltvannsdråper en del ganger da, det renser jo godt. Tenker meg at du har peiling du som er badeand og greier[:D]

ORIGINAL: Fru Oreo

Veldig lett for! Jeg fikk jord på øyet da jeg var liten. Det var helt grusomt husker jeg. Men de skylte det med saltvann og jeg sov hele natten og neste morgen var det over...

Uff,hørtes ikke goddt ut nei. Håper det er over i morgen. Akkurat nå er hun rolig og ligger og sover på sambo. Er såååå skjønne! Så da ser jeg mitt snitt til å snakke litt med dere her inne[:)]

ORIGINAL: Gulljentå

ORIGINAL: badeanda

badeand og sykepleier! så jeg har peiling vettu;) hehehe

Kom på det lenge etterpå at jeg nok burde skylde med vann, men har tatt saltvannsdråper en del ganger da, det renser jo godt. Tenker meg at du har peiling du som er badeand og greier[:D]

isteden for saltvann, drypp morsmelk innpå... Morsmelk er den beste medisinen for det meste... (morsmelk er ypperlig å dryppe på med øyebetennelse også... Dryppet det på når snuppa mi begynte å få begynnede øyebetennelse, og da gikk det over i raserfart....!!

ORIGINAL: Ariana

isteden for saltvann, drypp morsmelk innpå... Morsmelk er den beste medisinen for det meste... (morsmelk er ypperlig å dryppe på med øyebetennelse også... Dryppet det på når snuppa mi begynte å få begynnede øyebetennelse, og da gikk det over i raserfart....!!

Kanskje jeg skal ta fram pumpa igjen da...

Trenger sikkert ikke finne frem pumpen, om du klarer å håndmelke, bare knipe litt ut i en spiseske eller et eggeglass eller noe... [;)]

ORIGINAL: Ariana

Trenger sikkert ikke finne frem pumpen, om du klarer å håndmelke, bare knipe litt ut i en spiseske eller et eggeglass eller noe... [;)]

Har faktisk aldri håndmelket før jeg. Fikk 5 uker før tiden og med keisersnitt så det var et strev å få melka i gang. Pumpet hver 3.time i lang tid. Så ble hun også matet på sonde de første ukene, hun spiste ikke selv, så det har vært en del pumping.. Ikke mye lysten på dra den fram igjen, har lagt den laaangt vekk[;)]. Hun har sovnet, og ligger i senga nå, så hvis hun ikke er god i morgen så drar jeg den fram igjen. Brystene vil nok protestere vilt[;)]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Stakkars liten, er vondt å få noe på øyet - og det blir jo ikke bedre av at hun gnir i det heller, men det forstår hun såklart ikke.
Må nok, som FruOreo sier, ri stormen av. Er helt sikkert bedre i morgen....

signerer

ORIGINAL: MorraTeFreja

Stakkars liten, er vondt å få noe på øyet - og det blir jo ikke bedre av at hun gnir i det heller, men det forstår hun såklart ikke.
Må nok, som FruOreo sier, ri stormen av. Er helt sikkert bedre i morgen....
[;)]

Back
Topp