Sånne tabletter man liksom skal bli brun av.Funker de?

Krølla82

Forumet er livet
Funker de tablettene man skal ta og bli brun?[8|] Kjenner jeg er LITT skeptisk.[&:]

betakaroten?? man bli vell strengt tatt GUL?? ikke brun[8D]
Det e ihvertfaill inntrykket mitt fra tvreklamen[8D]

funka ikke her...dessuten kan man ikke røyke om man går på de,så det gav jeg opp....

ORIGINAL: tuppa86

betakaroten?? man bli vell strengt tatt GUL?? ikke brun[8D]
Det e ihvertfaill inntrykket mitt fra tvreklamen[8D]

Sign! [:D] Ser veldig sånn ut ihvertfall [8D]

Meeen, man blir ikke brun av tabl. i seg selv altså, de bare hjelper til med at kroppen blir fortere  og mere brun i sola enn til vanlig, er ihvertfall sånn jeg har forstått det...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

funka ikke her...dessuten kan man ikke røyke om man går på de,så det gav jeg opp....

hvorfor kan man ikke røyke ?

Har sett mye grusomme "brunfarger" som følge av betakaroten..[X(] IKKE pent...

ORIGINAL: Hanne24

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

hvorfor kan man ikke røyke ?
Nå har ikke jeg lest på pakken på noen år men jeg tror det sto en skikkelig ekkel advarsel mot at man ikke burde røyke fordi det økte stort faren for kreft eller noe sånt...husker ikke...og ja,jeg er klar over ironien side man får kreft av røyk også men jeg trenger jo ikke doble sjangsen for å bli brun..heheh..

Betakaroten virker på meg ihvertfall[:D]

ORIGINAL: *Skjønningene*

DE VIRKER!!

Sign![:D]

Jeg tror faktisk de har funket på meg,tok de litt nå i våres når det begynte å bli varmt,har slitt skikkelig med å få noe særlig farge de siste åra,pleide å bli fort brun når jeg var mindre. Nå har jeg skikkelig fin farge og det over hele kroppen. Men nå tar jeg de bare litt innimellom når jeg husker[:-]

Back
Topp