Sånne gratispakker :)

galas

Betatt av forumet
Noen som har oversikt over sånne gratispakker som vi gravide får? Husker ikke fra sist gang. Mener det var en pakke på et av apotekene, og så muligens en pakke på rimi? Stemmer det? Og å syns jeg at jeg husker at en fikk gratis bleiebøtte på barnas hus, men vet ikke om det er sånn enda.

Alt som er gratis er gøy :)

Sjekk på tråden "Mai jentenes viktigste tråder"

har ei liste på bloggen min. Er ikke alle de oversiktene som er helt oppdaterte, så tenkte jeg skulle lage en selv. men har ikke fått hentet inn alt ennå ;)

Har meldt meg på den pakken fra rimi. Hvordan fungerer det, får man hentelapp i posten?

oktober85 skrev:
Har meldt meg på den pakken fra rimi. Hvordan fungerer det, får man hentelapp i posten?

Ja, det var ihvertfall sånn sist jeg var gravid. Husker den lappen for den var stor og rød! Hihihi ;) Prøvde og melde meg på den nå, men da fikk jeg svar om at jeg allerede hadde fått den....Det syns jeg var litt dårlig...ja, jeg har fått den, men det var for snart 3 år siden da jeg gikk med storebror i magen... Jaja, sånn er det! :)

Jeg har fått fra BAM, apotek1 og bleiebøtta fra reflex. Venter nå på Rimipakken, samt en til, pluss at jeg må skrive ut hentelapp for Vitus apotek sin. Morro med gratispakker

MittAndre <3 skrev:

oktober85 skrev:

Ja, det var ihvertfall sånn sist jeg var gravid. Husker den lappen for den var stor og rød! Hihihi ;) Prøvde og melde meg på den nå, men da fikk jeg svar om at jeg allerede hadde fått den....Det syns jeg var litt dårlig...ja, jeg har fått den, men det var for snart 3 år siden da jeg gikk med storebror i magen... Jaja, sånn er det! :)

jeg mener jeg har lest at hvis du kontakter de og sier at du skal ha nr to så får du en ny lapp i posten :)

MittAndre <3 skrev:

oktober85 skrev:

Du kan registrere deg med ny mailadresse :)

Jeg fikk for drøye 2 år siden, men har flyttet og nå registrert meg med ny mailadresse.. så jeg venter på ny lapp i posten :)

Meld inn gubben så får dere en til ;) Hihi

MittAndre <3 skrev:

oktober85 skrev:

ok, da får jeg vel bare vente på lappen da. Elsker det som er gratis:):)

Back
Topp