Sånne elektriske vugger/gynger/vippestoler

*englefjes*

Forumet er livet
Noen som har noe erfaring med de?
Det ser jo veldig fancy ut, men likte babyen din å sitte i den?
I utgangspunktet, så tenker jeg at de er unødvendige, men lillesøster vil ikke ligge alene på morgenkvisten og jeg trenger to hender når jeg skal gjøre toåringen klar for parken.

Jeg har, er superfornøyd, men kunne klart meg uten, bruker den ikke så mye, men hun ligger jo fint på gulvet også. Mmen skjønner godt at dem med urolige barn vil ha sånn

Kunne ikke greid meg uten da lillebror hadde kolikk, og skrek med en gang han ble lagt andre plasser enn i fanget eller den elektriske gynga til fisherprice:)

har en sånn fisher price vippestol =) må bytte batteriet på den, for den bråker så ;P - mer fornøyd m den en den forrige jeg hadde . begge f p. denne syns jeg er pen å se på, og den har ikke leker =) men den vibrerer og kan spille musikk, eller bege deler på engang. den vibreringen er gull verdt når de har litt luft i magen =)=)

(skal selge min om den er god som gull når batteriet er skifta =)

Takk for svar [:)]
Er det noen som vil anbefale en?

[:)]

Ingen som har noen anbefalinger?

Har fisher price cradle swing. Rain forest typen.[:)]

Hadde også til nr.1. Solgte den igjen uka før jeg fant ut at nr.2 var på vei[8D]
Irriterende, for den var gull! Men gadd ikke kjøpe enda en da..
Men så kom nr.3 på vei også, så da kjøpte vi ny likevel.[:)]

ORIGINAL: ©Smartass

Har fisher price cradle swing. Rain forest typen.[:)]

Hadde også til nr.1. Solgte den igjen uka før jeg fant ut at nr.2 var på vei[8D]
Irriterende, for den var gull! Men gadd ikke kjøpe enda en da..
Men så kom nr.3 på vei også, så da kjøpte vi ny likevel.[:)]

Tror det er den vi lånte av noen venner. Du verden så fin den var!! Kolikkungen vår sovnet tvert i den. Så den ble brukt MYE!  Var også behagelig klunkeplunkmusikk på den [:D]
Vi har også en vippestol fra F.P som vibrerer helt villt! Ungen min elsker den. Og kan vippe seg en meter bortover gulvet iløpet av 3-4minutter [8D]

Takk for tips [:)]

Men jeg hadde aldri kjøpt en vugge til 1500/2000,- uten å vite om ungen min trives oppi der.
Så om du har mulighet, så lån en vugge før du kjøper! Dra rundt til folk og prøv [:D]

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

Kunne ikke greid meg uten da lillebror hadde kolikk, og skrek med en gang han ble lagt andre plasser enn i fanget eller den elektriske gynga til fisherprice:)

Samme her med jenta vår. Brukte den ikke lenge av gangen.. men veldig fin når ho var urolig og jeg bare måtte spise.
Ikke alltid det funka heller. Men besøkende med småttiser lånte den og, og det var ikke sjeldent at noen sovnet.[:)]
Kjøpte min pent brukt på finn til 500kr. Alt av tøy var vaskbart.

Første gutten hatet den,men nr 2 har elsket den.Kunne sikkert klart meg uten,men føler at hadde første gutten likt den så hadde den vært gull hvert[:D]

ORIGINAL: BølleBella

Men jeg hadde aldri kjøpt en vugge til 1500/2000,- uten å vite om ungen min trives oppi der.
Så om du har mulighet, så lån en vugge før du kjøper! Dra rundt til folk og prøv [:D]

Kjenner ingen som har desverre, ellers så skulle jeg gjerne gjort det [:)]

ImageUploadedByBV Forum1460518360.142386.jpg

Vi har denne. Den er helt super. Simulerer for eksempel en biltur. Barnet roer seg helt ned. Fantastisk.

Back
Topp