Sånne «merkelapper»

ShitHappens96

Blir kjent med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Hvorfor er det sånn at noen her inne har en eller flere sånne «merkelapper» ved brukernavnene sine og andre ikke? Type «assistertjenene», «marsboerne2020», «febbisbebbis» osv. Jeg skjønner jo hva de betyr, men må man være medlem av egne forum eller..?
 
Det er de skjulte forumene vi er medlem i. Når vi får skjult forum her i mai 2022, kan medlemmene her også få sånt merke ved siden av navnene sine :)
 
Jeg er forresten medlem i 4 skjulte forum. To av dem er for termingruppene til de to andre barna mine, og "Tilgangsansvarlig" og "VIP" er admin-forum jeg fikk tilgang til fordi jeg er tilgangsansvarlig for et av terminforumene. Hvis du melder deg som tilgangsansvarlig for mai-gjengen, slippes du også inn der :)
 
Så hvordan blir man medlem ellers da? Er det et sted man melder seg inn selv, må man bli invitert eller skjer det automatisk?
Når vi når 5000 innlegg lages en gruppe, vi velger navn og tilgangsansvarlig, så kan man sende melding til tilgangsansvarlig om man ønsker å bli medlem i gruppa :) da får man tilgang og merkelapp :)
 
Så grunnen til at jeg ikke fikk med meg dette sist, er pga at vi aldri nådde 5000??
 
Så grunnen til at jeg ikke fikk med meg dette sist, er pga at vi aldri nådde 5000??
Det er godt mulig! Mistet du tidlig? Vi er nok ikke i mål her før tidligst halvveis ut i neste uke, og da skal vi skravle mye!
 
Så grunnen til at jeg ikke fikk med meg dette sist, er pga at vi aldri nådde 5000??
Mulig, eller hvis det er en del år så kanskje det ikke var slik enda? Vet ikke når de startet med det, men mener å har sett 2015 «merker». Du kan sjekke ved å gå til forumet, en av de festede trådene øverst skal være «forumet har en skjult gruppe info» eller noe slik hvor det står hvordan man blir medlem :)
 
Back
Topp