sånn...

momy

Elsker forumet
da har også jeg fått brun/blod utflod.... har det man kan kalle avslappet panikk.....!!! [8|][:)]  så sitter jeg her da og skriver melding etter melding til andre det skjer med , at dette går bare bra og det er helt normalt! [:)] 
så skal jeg på do og finner det samme selv i trusa!! og hva gjør jeg!? kaldsvetter litt og må trekke ett par dype magadrag! helst vil jeg rope hjelp,ringe sambo som er på jobb og hyle: jeg blør!! [&:] men hva er vitsen med det da!? [:)] trenger jo ikke kave han opp,så han får en fæl dag på jobb for noe som absolutt helt sikkert er heeeelt normalt!! [:)]  det er faktisk god terapi å skrive inn her! men jeg sier bare: takk høyere makter for at babywatcheren kom i posten idag!!!! så nå skal jeg prøve å spise maten min så rolig som mulig og så kjøre (i rakettfart) ned til postkontoret og hente den! [:)] 

ORIGINAL: hege28

Uff da skjønner at du blir nervøs, men bra at du tenker fornuftig og puster. Fortsetter det burde du jo ta kontakt med en lege for å roe deg selv ned og få vite hvorfor det skjer, du er jo 18 uker på vei, og det er jo utflod som du sier, så det er ingen grunn til å frykte det værste. Lykke til med babywatcher`n[:)]

signerer

ORIGINAL: hege28

Uff da skjønner at du blir nervøs, men bra at du tenker fornuftig og puster. Fortsetter det burde du jo ta kontakt med en lege for å roe deg selv ned og få vite hvorfor det skjer, du er jo 18 uker på vei, og det er jo utflod som du sier, så det er ingen grunn til å frykte det værste. Lykke til med babywatcher`n[:)]

Signerer,og gled deg til hører lillebabyen din sin goooode hjertelyd..[:)]

Hei!
Har hørt at man må alltid ta kontakt med lege når dette skjer i så pass sent i svangerskapet. Men det går helt sikkert bra siden det er bare utflod ja. Alltid kjekt å få en samtale med lege når det skjer slikt, forå roe nervene litt. Det funker greit hos meg i allefall[:)]

takk for roende ord!! [:D] babywatcheren er altså noe av det lureste de har funnet på !! [:D] hehe så skjønt det er å ha ett apparat  der man bestemmer selv nå man vil høre babyen! [:)]  ANBEFALES til alle som ikke har!! [:D]  jeg tror jeg venter med å ringe jm eller lege. jeg er helt rolig nå,så trenger ikke å få roet meg ned! [:)]  men skjer dette flere ganger og det blir mer,er jeg nok på telefonen før noen rekker å si a..... [:D] hehe ha en super lørdag marsmammer!! [:)]

oi, huff.. kan godt skjønne du fikk litt panikk til og begynne med ja! Men ettersom det ikke skjer noe mer, så er det sikkert som det skal med lille trillen din. [:)] Godt å høre at du er rolig nå. [;)]

ORIGINAL: Oo.CAMILLA.oO

Godt du fikk hørt på babyen da!

signerer denne! Har kjempelyst på babywatcher selv, men vil vente til jeg har vært hos jordmor slik at jeg vet hvordan jeg skal bruke den og ikke blir livredd hvis jeg ikke finner noe[:)]

Back
Topp