Sånn vil jeg ha!

Lene1986

Forumet er livet
Ja sånn vil jeg ha i gangen til gjestene [:D][:D] SÅ han de få henge klærne fra seg på ett tre [:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Det er så stiiilig!!![:D][:D]
mhm.. Men for en pris da [8D][:o] 3500 kr jo. Off... Tror jeg må vente til neste damenes aften jeg [8D]

ORIGINAL: Lene1986

mhm.. Men for en pris da [8D][:o] 3500 kr jo. Off... Tror jeg må vente til neste damenes aften jeg [8D]

Så dyrt? Hvilken butikk er dette da? De hadde lignende på Bohus, men kikka ikke på prisen..

Så dyrt? Hvilken butikk er dette da? De hadde lignende på Bohus, men kikka ikke på prisen..
Det er bohus sin dette. Men tror de skal ha ett med lengre greiner på og. Må ut å sjekke, fant ikke det på nettet.

Det er bohus sin dette. Men tror de skal ha ett med lengre greiner på og. Må ut å sjekke, fant ikke det på nettet.

Hehe. Der ser du, jeg kika ikke på prisen. De hadde en annen variant på Vikse møbler!![;)]

Hehe.. Ja tror de skal ha den med de lange greinene der ute. 

Den originale er MYE finere, husker svarten ikke hva den heter i farta!!

Men den koster 3-4000, var nesten på nippet til å kjøpe en i grå da vi pusset opp gangen! [8D]

Back
Topp