Sånn underlivsolje?

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Hva heter den oljen man kan bruke for å "tøye" underlivet? Har helt glemt å notere navn.

Og er det egentlig noe vits? OG hvis man bruker den og tøyer, så tøyer man jo over lenger tid, vil man ikke da blir mye mer "vid" enn om man bare føder en baby? Hvis dere skjønner hva jeg mener. For om man løper et maraton EN gang, så blir man jo ikke bra trent. Men løper man litt og litt hele tiden, blir man bra trent. Så hvis man tøyer litt og litt, blir man mer vid? HAHA, herregud... Jeg må høres fryktelig dum ut.

Hva heter den oljen man kan bruke for å "tøye" underlivet? Har helt glemt å notere navn.

Og er det egentlig noe vits? OG hvis man bruker den og tøyer, så tøyer man jo over lenger tid, vil man ikke da blir mye mer "vid" enn om man bare føder en baby? Hvis dere skjønner hva jeg mener. For om man løper et maraton EN gang, så blir man jo ikke bra trent. Men løper man litt og litt hele tiden, blir man bra trent. Så hvis man tøyer litt og litt, blir man mer vid? HAHA, herregud... Jeg må høres fryktelig dum ut.

Haha! Høna på maraton!!
Det er ingen dokumentert effekt på slik olje, men enkelte anbefaler det og andre ikke. Er litt som med bringebærbladkapslene tror jeg.
Vil derimot ikke tro at du blir evig vid og slapp dersom du tøyer litt før fødsel :p
Legger ved link til oljen. :)

https://www.blush.no/product/818899...-massage-oil?gclid=CMblnpGD7s0CFWJ5cgod99gPgw

Ser de har den der "love boo" på tilbud til 149 på blush, tenker jeg klikker den hjem og prøver.. Står også at den kan brukes som vanlig massasjeolje og sånn, så det er vel verdt det uansett :p

Ha ha ha :) Tenk å drikke vin med deg a :D Jeg har født to ganger, brukt olje, sydd 1. Sting en gang. Har trua :) Tøyde ikke, bare smurte godt på noen minutter.

Ha ha ha :) Tenk å drikke vin med deg a :D Jeg har født to ganger, brukt olje, sydd 1. Sting en gang. Har trua :) Tøyde ikke, bare smurte godt på noen minutter.

Ååh, godt å høre at du bare smurte og ikke tøyde. Jeg prøvde den tøyinga, men synes d bare var stress:p Så nå smøres d bare på, får se hva som skjer under fødsel...jeg vet ikke om jeg har trua på om d funker noe særlig egentlig, men er "livredd" for å ikke gjøre d jeg kan for å slippe, haha!

Ååh, godt å høre at du bare smurte og ikke tøyde. Jeg prøvde den tøyinga, men synes d bare var stress:p Så nå smøres d bare på, får se hva som skjer under fødsel...jeg vet ikke om jeg har trua på om d funker noe særlig egentlig, men er "livredd" for å ikke gjøre d jeg kan for å slippe, haha!
Jeg vet jo ikke om det er oljen som gjorde det, men jeg har iallefall vært kjempeheldig! Tør ikke å droppe nå, hvis det var det som gjorde susen. Skal begynne i dag. Tok hver gang jeg hadde dusja

Jeg vet jo ikke om det er oljen som gjorde det, men jeg har iallefall vært kjempeheldig! Tør ikke å droppe nå, hvis det var det som gjorde susen. Skal begynne i dag. Tok hver gang jeg hadde dusja

Nei, d er akkurat d, man vet jo ikke...og her tas d ingen sjanser hvertfall:p Har smurt magen med mandelolje så og si hele svangerskapet i samme "frykt";)

Nei, d er akkurat d, man vet jo ikke...og her tas d ingen sjanser hvertfall:p Har smurt magen med mandelolje så og si hele svangerskapet i samme "frykt";)
Hvorfor ikke ;) Min ser allerede ut som et kart over jorden og verdensrommet, så har ikke giddi :D

Her er det smøring etter anbefaling fra overlegen på føden:o De hadde hatt en studie osv. Men, jeg er villig til å prøve (nesten) alt:D

Mange forskjellige meninger. Jeg har fått beskjed at det er nok å massere utenfor, trengte ikke å tøye inni som det står på weleda sin bruksanvisning. Syns forresten at den oljen lukter godt jeg. Var i utgangspunktet valnøttolje jordmor anbefalte meg. Tviler på at all type olje hjelper.

Hvordan er slike oljer i forhold til ph verdien neddi der? Ser for meg sopputbrudd med en gang.

Var ikke måte på som jeg hadde planlagt å smøre meg og gjøre knipeøvelser i forkant av fødsel, men alle planer falt liksom bort i et stort sammensurium av andre planer.. Mulig det blir i seneste laget å begynne smøringen når man er 37+4. Kanskje litt intensiv smøring med olivenolje kan fungere sånn i siste liten?

Hvordan er slike oljer i forhold til ph verdien neddi der? Ser for meg sopputbrudd med en gang.
Husk å tørke deg skikkelig evt ta en dusj etterpå så går det nok fint. Jeg ble sår når jeg smørte etter dusjing og det ble for fuktig.

Back
Topp