gutt09jente11
Forumet er livet
De vanlige konditorfargene blir jo så blasse, hvor kjøper jeg de som er sterkere i fargen? Har jernia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Coop OBS har Wiltonfarger.*Vileja* skrev:
FancyPants skrev:
Ja, det e vel Wiltonfarger de heter?
Utrolig hva man får med seg fra BV selv om de eneste kakene man noensinne har laget er ostekake og brownies (som for man for the record ikke trenger Wiltonfarger til).
*Vileja* skrev:
FancyPants skrev:
Utrolig hva man får med seg fra BV selv om de eneste kakene man noensinne har laget er ostekake og brownies (som for man for the record ikke trenger Wiltonfarger til).
Mhm, det er Wilton.
Men du...du KAN farge ostekake da!! ;)
Forøvrig ble min første Wiltonfarge kjøpt inn ene å alene for å farge en hvit (flekkete) ulltrøye. Ulltrøyen er lilla og fin selv etter flere runder i vaskemaskinen...Nam nam :D
toneany skrev:
*Vileja* skrev:
FancyPants skrev:
Mhm, det er Wilton.
Men du...du KAN farge ostekake da!! ;)
Forøvrig ble min første Wiltonfarge kjøpt inn ene å alene for å farge en hvit (flekkete) ulltrøye. Ulltrøyen er lilla og fin selv etter flere runder i vaskemaskinen...Nam nam :D
Å?
Hvordan gjorde du det? Altså genseren, ikke kaka.
Morsomt. :p