Sånn sterk og bra konditorfarge! Hvor kjøpes det, ikke nettbutikk..

gutt09jente11

Forumet er livet
De vanlige konditorfargene blir jo så blasse, hvor kjøper jeg de som er sterkere i fargen? Har jernia?

*Vileja* skrev:
Coop OBS har Wiltonfarger.

Ja, det e vel Wiltonfarger de heter?

Utrolig hva man får med seg fra BV selv om de eneste kakene man noensinne har laget er ostekake og brownies (som for man for the record ikke trenger Wiltonfarger til).

FancyPants skrev:

*Vileja* skrev:

Utrolig hva man får med seg fra BV selv om de eneste kakene man noensinne har laget er ostekake og brownies (som for man for the record ikke trenger Wiltonfarger til).

Mhm, det er Wilton.

Men du...du KAN farge ostekake da!! ;)

Forøvrig ble min første Wiltonfarge kjøpt inn ene å alene for å farge en hvit (flekkete) ulltrøye. Ulltrøyen er lilla og fin selv etter flere runder i vaskemaskinen...Nam nam :D

*Vileja* skrev:

FancyPants skrev:

*Vileja* skrev:

Mhm, det er Wilton.

Forøvrig ble min første Wiltonfarge kjøpt inn ene å alene for å farge en hvit (flekkete) ulltrøye. Ulltrøyen er lilla og fin selv etter flere runder i vaskemaskinen...Nam nam :D

Å?

Hvordan gjorde du det? Altså genseren, ikke kaka. 
Morsomt. :p

toneany skrev:

*Vileja* skrev:

FancyPants skrev:

*Vileja* skrev:

Mhm, det er Wilton.

Å?

Hvordan gjorde du det? Altså genseren, ikke kaka. 
Morsomt. :p

Troooor det var sånn at jeg blandet farge i en kjele med vann, la ulltrøyen oppi og kokte det hele opp på komfyren. Etter oppkok (husker ikke om det kokte en stund..) slo jeg av plata og lot det stå til avkjøling. Så er det bare å skylle i vei! Noen legger plagget i eddikvann for å fiksere fargen, men det gjorde ikke jeg.

Forøvrig er det FORBUDT å røre i kjelen før vannet er kaldt igjen.

her har meny også farger, lurer på om det wilton . 

Back
Topp