Sånn sodastream-maskin

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Dere som har det.

Bruker dere bare de smakstilsetningene som hører til, eller bruker dere feks vanlig saft også?

Som regel vanlig saft, men har også en smakstilsetning som er kjempegod som vi bruker (generelt syns jeg ikke så mange av dem er så gode) :D

Liker best bare vann :) Har prøvd flere varianter av smakstilsetning/saft uten at det falt i smak :)

Har prøvd en type smakstilsetning og en type saft, men foretrekker bare vann.

Bare vann eller saft. Vi har ikke prøvd så mange av de som hører til.

Bare vann eller saft, brukes ikke så mye, var mannen som absolutt skulle ha :rolleyes:

Blander med vanlig saft, etter at vannet er kulsyret :)

Nettopp kjøpt meg slik maskin, men det var ikke med bruksanvisning. Hvor lenge skal man holde knappen inne? Når blandes smak inn?

Vi drikker for det meste rent kullsyrevann. Av smakstilsetninger bruker vi enten saft eller appelsin eller sitronkonsentratet. Colaen er ikke god.

Nettopp kjøpt meg slik maskin, men det var ikke med bruksanvisning. Hvor lenge skal man holde knappen inne? Når blandes smak inn?
Det kommer litt an på hvilken modell man har - jeg har en veldig enkel en jeg har hatt i 7 år og den trykker jeg bare inn til det kommer en litt hard «pfffft»-lyd fra maskina, også gjentar jeg til jeg synes det er nok kullsyre. Jeg er veldig glad i kullsyre da, så minimum 5 trykk for min del. :p Skal man ha i smak skal den i etterpå, ellers ødelegger man maskinen.

Vi bruker bare vann, prøvde noen smakstilsetninger til å begynne med men synes de smakte kunstig. Har også prøvd saft, men det falt ikke helt i smak her i huset.:)

Bruker bare vann.

Back
Topp