Sånn skjema

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Dette er litt pinlig, men jeg vet at jeg snart på sende inn ett sånt skjema til nav. Er ikke helt sikker på hva det heter eller hvordan jeg gjør det :smiley-ashamed008
Forrige gang jeg var gravid og skulle i permisjon, gikk jeg ned til nav og fikk hjelp der. Men sånn fungerer det vist ikke lenger.
Er det noen lure ting jeg bør fylle ut når jeg sender inn ett slikt skjema? I forhold til permisjonstid og utbetalinger :)
 
Skjemaet heter 140509 :) bare å søke på nav sine sider.
Der kan du printe det ut hvis du ikke vil sende det inn elektronisk.
Man må legge ved terminbekreftelse fra lege/jm som man tidligst får i uke 26.

På jobben min fyller også arbeidsgiver ut et skjema om ferie hvis man skal ha ferie i permisjonstiden :)
 
Skjemaet heter 140509 :) bare å søke på nav sine sider.
Der kan du printe det ut hvis du ikke vil sende det inn elektronisk.
Man må legge ved terminbekreftelse fra lege/jm som man tidligst får i uke 26.

På jobben min fyller også arbeidsgiver ut et skjema om ferie hvis man skal ha ferie i permisjonstiden :)

Så jeg kan ikke fylle ut før jeg er 26 uker? Eller kan jeg skrive terminen jordmor på 18 ukers kontrollen? :)
 
Så jeg kan ikke fylle ut før jeg er 26 uker? Eller kan jeg skrive terminen jordmor på 18 ukers kontrollen? :)

Må vente til du har bekreftelse på at du er 26 uker
 
26+1 er det tidligste legen kan skrive ut terminbekreftelse.
Så må du få innektsopplysninger fra arbeidsgiver. (Sjefen din kan sende det inn selv også.)
Begge deler må scannes inn. :)

Du kan absolutt få hjelp hos NAV også, enten ved personlig oppmøte, eller enda bedre: over telefonen mens du fyller ut på nettet.
 
Ja, her kan man og få hjelp på nav.. Så det var rart.
Vi har noe elektronisk system på jobb som jeg skal søke/legge inn i først, før jeg fyller ut navskjema. For å få riktige datoer å skrive inn.. Også må man jo ha bekreftelse fra legen:)
 
Back
Topp