Sånn ser det ut...

Stjernegris

Blir kjent med forumet
Med to små akrobater i magehula ❤️❤️

Var hos fastlege i dag, og vi er så heldig å ha en fastlege som er utdanna kvinnelege og har privat UL-apparat på kontoret.

Vårt andre møte med bøttekotta, som nå er blitt 3 cm!
De sprellet begge to rundt som noen små akrobater, og var for urolige til at legen klarte å få til et bilde der begge var i profil på likt. Overraskende, og artig opplevelse på første svangerskapskontroll i dag! Uke 9+5

ImageUploadedByBV Forum1464698095.269264.jpg

Så morro!!

Er de eneggede, ser ut som de ligger i samme fostersekk? Utrolig spennende. <3

Litt tidlig å si enda. Men JM mente at hun kunne se to morkaker ved første ul, men legen i dag ville ikke si noe om akkurat det.. Begge UL'ene jeg har vært på har vært utvendige, og for å stadfeste sånt sikkert så må det litt mer avansert utstyr til, innvendig, og litt mer trente øyne til visstnok, så vi skal på ny ul på sjukehuset om 14 dager. Det kan faktisk se sånn ut her, at de ligger i samme sekk, men det var ei god hinne mellom de :) så de ligger i hvertfall i hver sin fostersekk.

Men jeg tror selv at de er toegga.
Det ligger i genene og slekta.
Morfar er tvilling. Onkelen min på morfar si side har tvillinger. Fetteren til mamma he tvillinger. Første svangerskapet mitt var med tvillinger (Mista den ene rundt uke 7)
Og vi har til og med femlinger litt lenger bak *svett*

Åh, så herlig! Heldig er du :-) Gratulerer!

Så utrolig gøy! Heldige dere er ❤

Spennende❤

Har tvillinger både hos meg og mannen så er spent på om det er en eller to der inni

Back
Topp