Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Prinsessen08
Her bruker vi de en gang i blant i matpakka som kos! [:)] Da føler hun seg ekstra heldig, hehe. Når hun åpner matpakken og ser polarbrødet roper hun "Overasske"! [8D]
ORIGINAL: Karsol
eg kjøper dei med havre og der er ihvertfall den grovhetssirkelen på pakken heilt rød så er vel ikkje heilt dum, er så godt med litt variasjon av og til. I barnehagen hadde han vist fått sånn gaupe polar og den har kun 1/4 dekka sirkel så den er vel litt finare.
ORIGINAL: tosmågull*
minner meg om sverige turer da jeg var liten...
jeg pleier ikke å kjøpe de..siden de er fulle av e-stoffer for og vare lenge... synes det blir litt ekkelt.
ORIGINAL: KathMorTror ikke du bør gjøre det. For de har vært fryst før du kjøper de. Neste gang su handler så spør om du kan få av de som forsatt er fryst [;)]
jeg pleier ikke å kjøpe de..siden de er fulle av e-stoffer for og vare lenge... synes det blir litt ekkelt.
HÆ? De varer jo så kort jo! [:-] Derfor jeg fryser ned! [:-]
Merker jeg er ny for detta Polar greien *skummelt å prøve nytt* 2 gang jeg kjøper, egentlig aldri tittet på det før beibibooms introduserte meg for det, og de ble jo varmt tatt i mot av snuppa - med TJUKT lag smørr på da [&:]
ORIGINAL: Lene1986
ORIGINAL: KathMorTror ikke du bør gjøre det. For de har vært fryst før du kjøper de. Neste gang su handler så spør om du kan få av de som forsatt er fryst [;)]
HÆ? De varer jo så kort jo! [:-] Derfor jeg fryser ned! [:-]
Merker jeg er ny for detta Polar greien *skummelt å prøve nytt* 2 gang jeg kjøper, egentlig aldri tittet på det før beibibooms introduserte meg for det, og de ble jo varmt tatt i mot av snuppa - med TJUKT lag smørr på da [&:]