Sånn Polarbrød

KathMor

Forumet er livet
Den grove, fullkorns varianten... Det er sunt er det ikke det? [8|][:-]

jeg har innbilt meg det også er det himmla godt.. men tror ikke de kan sammenlignes med grovt brød... [8|] kan de??[&:]

Mener at det er glutenfritt brød (men nå kan det være at jege husker feil) så jo det er på en måte sunt ja. [:)]

aner ikke jeg...

men grove er vel like sunne som grovt brød? eller...

Hmm.. jaja, vil bare variere litt i matpakka i barnehagen, så har en gang sendt med det i stedet for skiva, og har kjøpt inn igjen nå .. Satser på at det er sunt og godt vi, usunt kan det da vaffal ikke være vel? [:-][:)]

Haha nei herregud det er ikke usunt! Aldri ett dårligt brødvalg for å si det sånn[:D]

Polar extrem ble kåret til sunneste brød for noen år siden. Var vel i shape-up jeg så det??[;)]

De andre variantene er jo litt mindre grove, men for all del ikke noe usunt!![:)]

Godt å høre da - så bra [:D][:D] Har nok ikke kjøpt det groveste da, men uansett [:)]

Det er sånn brødskala utenpå polarbrødene også.... Står jo grovhetsgraden, så om det er mer enn halvgrovt er det jo veldig sunt [:)] Jeg kjøper polarbrød innimellom, for Tuva er ikke så glad i vanlig brød

Et veldig greit alternativ til brød en gang i blandt! [:D]

eg kjøper dei med havre og der er ihvertfall den grovhetssirkelen på pakken heilt rød så er vel ikkje heilt dum, er så godt med litt variasjon av og til. I barnehagen hadde han vist fått sånn gaupe polar og den har kun 1/4 dekka sirkel så den er vel litt finare.

Her bruker vi de en gang i blant i matpakka som kos! [:)] Da føler hun seg ekstra heldig, hehe. Når hun åpner matpakken og ser polarbrødet roper hun "Overasske"! [8D]

ORIGINAL: Prinsessen08

Her bruker vi de en gang i blant i matpakka som kos! [:)] Da føler hun seg ekstra heldig, hehe. Når hun åpner matpakken og ser polarbrødet roper hun "Overasske"! [8D]

ÅÅhhhh hun er så SØØØØT [:D][:D]

Men da skal jeg huske det med sirkelen! Lagt posen på frysa - gidder ikke se hva jeg kjøpte [8D]

ORIGINAL: Karsol

eg kjøper dei med havre og der er ihvertfall den grovhetssirkelen på pakken heilt rød så er vel ikkje heilt dum, er så godt med litt variasjon av og til. I barnehagen hadde han vist fått sånn gaupe polar og den har kun 1/4 dekka sirkel så den er vel litt finare.

3/4 var dekka her - det er godkjent [8D][;)]

er det ikke masse e -stoffer i? sånn som skal vare lenge.

pleier ikke kjøpe det nei..

ORIGINAL: tosmågull*

minner meg om sverige turer da jeg var liten...

jeg pleier ikke å kjøpe de..siden de er fulle av e-stoffer for og vare lenge... synes det blir litt ekkelt.

HÆ? De varer jo så kort jo! [:-] Derfor jeg fryser ned! [:-]

Merker jeg er ny for detta Polar greien *skummelt å prøve nytt* 2 gang jeg kjøper, egentlig aldri tittet på det før beibibooms introduserte meg for det, og de ble jo varmt tatt i mot av snuppa - med TJUKT lag smørr på da [&:]

ORIGINAL: KathMor

jeg pleier ikke å kjøpe de..siden de er fulle av e-stoffer for og vare lenge... synes det blir litt ekkelt.

Merker jeg er ny for detta Polar greien *skummelt å prøve nytt* 2 gang jeg kjøper, egentlig aldri tittet på det før beibibooms introduserte meg for det, og de ble jo varmt tatt i mot av snuppa - med TJUKT lag smørr på da [&:]
Tror ikke du bør gjøre det. For de har vært fryst før du kjøper de. Neste gang su handler så spør om du kan få av de som forsatt er fryst [;)]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: KathMor

Tror ikke du bør gjøre det. For de har vært fryst før du kjøper de. Neste gang su handler så spør om du kan få av de som forsatt er fryst [;)]

Der ser du - hakkep peil jeg - nye saker [&:][8D]

er det ikke masse e -stoffer i? sånn som skal vare lenge.

pleier ikke kjøpe det nei..

Vanlig brød er også fullt i konserveringsmidler for at det skal holde seg mykt lenge og ikke mygle...[8D][;)]

Back
Topp