Sånn HTC (evnt andre forslag)

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
mobil. er det noe bra greier eller?[8|]
jeg er sååååå lei mobiler nå. Syns at ALT er no dritt....[:@]
Kjøpte ny for ikke veldig lenge siden, men må ha ny igjen. Mistet den i gulvet (jada min skyld) og den har bare slutta å funke...[X(]
Den var tullete før det også, bare for å ha nevnt det, men når den slo seg så ble den totalt skada. Havna i koma littegran også, men så fikk jeg liv i den...

TRENGER NY MOBIL!!

Det heter vel foresten HTC ikke HTH[8D] så mye peiling har jeg...[:-]

opp

Jeg har HTC desire!! Elsker den!!

er den lett å bruke? Sånn at en som ikke er mobilnerd kan skjønne den liksom [8D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

er den lett å bruke? Sånn at en som ikke er mobilnerd kan skjønne den liksom [8D]

Ja, jeg syns den er enkel å bruke.. om du vil ha tastatur så tar du HTC desire Z... Den jeg har er ren touch telefon...
Men går bra det også.. trenger bare noen dager på å komme inn i det.[8D]

Hva slags fordeler har en sånn da?[:)]
Hva med iPhone? Hvem av de er best?

ORIGINAL: Lillesnille

Ja, jeg syns den er enkel å bruke.. om du vil ha tastatur så tar du HTC desire Z... Den jeg har er ren touch telefon...
Men går bra det også.. trenger bare noen dager på å komme inn i det.[8D]

er vant til Touch så det går bra[:)]
Men jeg må kjøpe ut den telefonen jeg har nå først...

Jeg likte ikke iPHONE jeg da..[8D] Vet ikke hvorfor, men nei, ikke noe for meg...

Og HTC desire er ikke en tungvint telefon...

Jeg har iPhone som privatmobil og HTC et-eller-annet som jobbmobil. Er uten tvil mest fornøyd med og glad i iPhone!! Synes HTC er mye mer komplisert, touch-skjermen er tregere (du må altså trykke hardere), og den er på ingen måte selvforklarende! Med iPhone skjønner du alt selv, man kan liksom ikke gjøre feil. Angrer faktisk på hele den HTC-en, skulle heller hatt en vanlig Nokia eller Sony E. i stedet...

Men jeg vet om andre som er superfornøyd med HTC altså, det er visst bare ingen telefon for meg. [;)]

liker ikke skjermer som ikke hører etter [8D] Hadde en sånn samsung ting, men den ble borte..[&o] den var helt grei, men litt treg.
Hmmm, kan få kjøpt en iPhone 3 til 2000 kr da. 199 for abo i mnd. Skal jeg kjøpe iPhone 4 så var det svimlende 690 eller no i mnd! det blir litt mye for meg... Har ikke råd til å cashe ut alt på en gang heller...

ORIGINAL: Nåssåbjønn

liker ikke skjermer som ikke hører etter [8D] Hadde en sånn samsung ting, men den ble borte..[&o] den var helt grei, men litt treg.
Hmmm, kan få kjøpt en iPhone 3 til 2000 kr da. 199 for abo i mnd. Skal jeg kjøpe iPhone 4 så var det svimlende 690 eller no i mnd! det blir litt mye for meg... Har ikke råd til å cashe ut alt på en gang heller...

Men da har du vel ganske mye ringeminutter, sms og internett bruk inkludert?[;)]

når? når jeg kjøper den iPhone 4? Kanskje jeg skal ringe netcom å høre.. hmmmm

ORIGINAL: Lillesnille

Jeg har HTC desire!! Elsker den!!

Jepp!

Jeg har den "gamle" iPhone 3G (den er jo over halvannet år gammel), den er helt super! Kameraet er ikke noe særlig, men ellers synes jeg alt er konge! Kjøp det du ønsker deg innenfor det du har råd til! [:)]

det blir aaalt for dyrt for meg å kjøpe ut den telefonen jeg har nå for å kjøpe iPhone. Og forsikringa dekker ikke når skaden er selvforskylt. SÅ hun anbefalte meg å bestille en telefon som løp paralelt med det abo jeg har nå og bare kjlpe en billigtelefon på det kortet. Så da gjorde jeg det.

En sånn ericsson mini ting? noen som har den da? er den ok?

Men da har du vel ganske mye ringeminutter, sms og internett bruk inkludert?[;)]

når? når jeg kjøper den iPhone 4? Kanskje jeg skal ringe netcom å høre.. hmmmm

ja når du kjøper den Iphone. Jeg har Italkmedium. Betaler vel rundt den summen i mnd som du skriver der, da har jeg 400 ringeminutter, 400 sms og 1000 MB interenett[;)]

Ser nå at dem ikke har den prisen lengre, men ring å hør[;)]

snakka med dem nå, så jeg kommer til å kjøpe iPhone neste gang. Det er jo mye billigere enn det jeg har nå, siden det er 3000 gratis ringe minutter, fri sms og fri mms, og ganske mye gratis surf!
Hadde jeg hatt råd til å kjøpe ut den andre nå hadde jeg gjort det

Back
Topp