sånn gikk det her...

¤Ida

Gift med forumet
Sambo kom inn dørene ca klokka 23.00 to timer etter han SENEST skulle kommet hjem.
Jeg var ganske sint og forklarte hvordan jeg følte å syntes han kunne sakt i fra osv osv
han lo av det hele å syntes det var unødvendig å bli så redd...

så han kommer til å få smake egen medisin snart så fort jeg har mulighet til å bli "borte" å ikke komme hjem når eg ska...

Men tusen takk for alle tankene, skulle egentli sakt i fra i går...men jeg var så sint/skuffa at jeg gikk rett å la meg etter å ha snakka med han...

Huff! For en dust! skjønner GODT du var bekymra. Var han fri for strøm eller??

Så bra at han kom hjem da. Men sa han noe om hvorfor han var så sen? Og hvorfor mobilen var avslått?

typisk mannfolk å le av sånt!!![8|][8|] men det var jo bra at ingenting hadde skjedd!![:)]

ORIGINAL: ellaumbrella

Huff! For en dust! skjønner GODT du var bekymra. Var han fri for strøm eller??

Ja han var det...å sa at han hadde bytta jobb bil å hadde ikke mobilladderen i den...
men tenkte ikke på å få låne en telefon...

Så utrolig teit av han da! [:o]  Men er desverre typisk gutter....
Min kjære ble sur da jeg ble bekymret han [:'(]
Men såååå bra at han kom hjem!!!

ORIGINAL: frøken my

typisk mannfolk å le av sånt!!![8|][8|] men det var jo bra at ingenting hadde skjedd!![:)]

Å ja, la han få igjen med samme mynt[:'(][;)]

ORIGINAL: Tyren81

Typisk mannfolk og ikke si ifra og slikt, og typisk oss damer og hause ting opp i dimmensjoner !

Sign!

Hvor hadde han vært helt til klokken 23?

syns heller ikke det var noe å le av. Jeg hadde reagert akkurat slik som deg, muligens et par hakk verre også. [8|] Var godt å høre at det ikke var noe alvorlig som hadde skjedd ihvertfall.

fy fader...at han turde å le.. Skjønner godt at du ble sint jah!!!
Men godt han er hjemme da! =) Og at det ikke var noe som hadde hendt![:)]

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

åh takk og lov for at han kom hjem!
huff... du skremte oss godt der!

Jeg synes du kan vise han tråden du laget i går, så får han se andres reaksjoner på det...

Back
Topp