Sånn går det når Vilde slippes løs i butikken (film)

Mammamais

Elsker forumet
Stor jente på oppdagelseferd i butikken. Fant en masse poteter hun bare måtte få ryddet opp i  [:)]
http://www.youtube.com/watch?v=K6OL4uK0VAQ

Da vi endelig fikk henne videre, fant hun smågodthylla. De var så spennende, men her måtte mamman stoppe opp litt, for ikke helt greit å "rydde" smågodt.

Så herlig! Hvis det hadde vært min, så hadde han hevet de bak seg og utover hele butikken [8D]

ORIGINAL: crispy

Så herlig! Hvis det hadde vært min, så hadde han hevet de bak seg og utover hele butikken [8D]

Jepp, samme her[8D] eller puttet dem i en vogn og kjørt med dem som er det nye for tiden[:D][:D]

ORIGINAL: En*liten

Hehe såå flink til å rydde :-) Hun er veldig søt!

Herre - så HERLIG ho er!! Blir like sjarmert hver gang jeg altså!! [:D] Også så flink til å rydde da! Hadde det vært A. hadde han antakelig tatt en jafs av hver potet og lagt de der løken lå [8D]

Så søt da [:D]

ORIGINAL: Veumjenta*

Herre - så HERLIG ho er!! Blir like sjarmert hver gang jeg altså!! [:D] Også så flink til å rydde da! Hadde det vært A. hadde han antakelig tatt en jafs av hver potet og lagt de der løken lå [8D]

Sist gang hun var med pappaen å skrellte poteter, hadde hun funnet seg en fin en som hun gnagde på lenge.

ORIGINAL: oblix

ORIGINAL: crispy

Jepp, samme her[8D] eller puttet dem i en vogn og kjørt med dem som er det nye for tiden[:D][:D]

Kunne like gjærne vært det hun hadde gjort også, men idag var det rydding eller flytting som var tingen.

Så utrolig skjønn[:D]

så flink da

flinka[:)]

Back
Topp