Sånn går det når man er ung mor og ikke har veninner med barn...

ORIGINAL: jeani

åhh herregud hadde blitt mektig irritert på hun venninnen, men hun vet vel ikke bedre... Lykke til med gutten din og håper det blir litt mer søvn på deg i tiden fremover[:)]

Å herlig!!! Ler så jeg får krampe i magen jeg. Sånne er ubetalelig gode da:D

Til sammenlikning: Min mor kommer på besøk og bemerker som alltid at det ikke akkurat er strøkent hos oss.

Samme helg, hun og pappa har vært barnevakt mens jeg jobbet natt: Kl 0930 "Nå må du komme og hente dem, jeg får ikke gjort NOE altså, de er så krevende" Da hadde de vært våkne to timer, sett på barnetv og spist frokost.

Det er ikke bare de som ikke har fått barn ennå som er litt uforstående, de som har glemt hvordan det var er også like morsomme:D

ORIGINAL: dizzie

Å herlig!!! Ler så jeg får krampe i magen jeg. Sånne er ubetalelig gode da:D

Til sammenlikning: Min mor kommer på besøk og bemerker som alltid at det ikke akkurat er strøkent hos oss.

Samme helg, hun og pappa har vært barnevakt mens jeg jobbet natt: Kl 0930 "Nå må du komme og hente dem, jeg får ikke gjort NOE altså, de er så krevende" Da hadde de vært våkne to timer, sett på barnetv og spist frokost.

Det er ikke bare de som ikke har fått barn ennå som er litt uforstående, de som har glemt hvordan det var er også like morsomme:D

hehehehe!!! Ja det er rett og slett helt vanvittig!!:P

Forstår jo at det er som mange andre sier her; vi lever i forskjellige verdener. Så forlanger ikke at hun skal vite hvordan det er å ha barn, men likevel..[8D]  Tar det som sagt ikke så veldig tungt, hun finner nok ut av det en dag!!!;)

ikke sant, så typisk.shoppa?? huff stakkars jente hehe...

huff broren min fikk også falsk krupp og det bar i ambulansen på svarte nattan.

her går jeg høygravid og sier at jeg er utslitt også sier typen: huff har så vondt i ryggen jeg....[:-]
klart ikke noe godt med ryggvondt, meeeen tror faktisk jeg har det værre[8|]

god bedring til minste mann også håper jeg du får sovet litt.

Siste fødsel: Åpningsrier i 9 timer, helt utslitt og er i ferd med å gi helt opp. Da hører jeg fra mannen: "Jeg ER så dårlig!!! Orker ikke mer jeg." Stakkarsen, han var jo litt forkjølet jo;)

hahah, ja mannfolka er nok flinke til sånt ja!!!:P Var alene under både graviditet og fødsel, så slike historier er det nok dårlig med.. Men har fått en del lignende kommentarer.. Var en gang i høst jeg var VELDIG utslitt.. Er som sagt alene, guttungen sov nesten aldri om nettene, var krevende på dagtid samtidig som barnefar lagde et helvete. Jeg er vel ikke av typen som liker å syte, men da var jeg så sprengt at jeg la ut om alt til en veninne, forklarte hvor sliten jeg var og at jeg snart måtte få hjelp her.. Fikk tilbake: "slutt å syt"..[8|] den såra veldig der og da, men når man kommer seg litt ovenpå igjen er det jo bare å le..:P

ORIGINAL: *Snepsi*

ORIGINAL: dizzie

Siste fødsel: Åpningsrier i 9 timer, helt utslitt og er i ferd med å gi helt opp. Da hører jeg fra mannen: "Jeg ER så dårlig!!! Orker ikke mer jeg." Stakkarsen, han var jo litt forkjølet jo;)

Ingen e så syk som han far.. [8D] (ordtak)

ORIGINAL: salteufo

Ler meg ihjel!!!

Håper det går bedre med gutten din og at han blir fort frisk! Ho veninna di lærer nok etterhvert!![;)]

Vil vel si at det er et tegn på uvitenhet.

Du gjør en flott jobb og tar ansvar for barnet ditt.
Måtte barnet ditt snart bli frisk og rask igjen.

Klem fra snart 2 barnsmor[:)]

Off stakkars lille barnet ditt.. God bedring videre til han.

Hehe, jeg tenkte over det her om dagen, da noen venninner uten barn nevnte på at de var så trøtte (tenkte at de skulle bare visst[:D]). Da husker jeg selv tilbake før jeg fikk prinsessa mi, at jeg hele tiden klaget på at jeg var så trøtt. Men det er jo egentlig ingenting i forhold til enkelte ganger nå som man har barn. Men forskjellen fra før og nå er at nå så klager jeg sjeldent over trøttheten i forhold til før.[:D] Merkelig det der.

ORIGINAL: kkaasa

har noen venniner med barn og noen uten..men trur at de faktsk hadde vært litt mer forståelsesfullle og håpa det det gikkk bra med lille og at det blie mere søvn...ol....

kan vel ikke helt sammenligne shopping....
unnskyld meg...skikkelig dumt svar....men noen vet jo ikke bedre.....

Stakkars venninna di - det er jo hardt å shoppe[8D][:D]

Håper det går bedre med gutten din og at du får tatt deg igjen litt![:)]

hehe ja det er en helt annen verden med og uten barn. [8D]

Back
Topp