N
*nobody*
Guest
ORIGINAL: jeani
åhh herregud hadde blitt mektig irritert på hun venninnen, men hun vet vel ikke bedre... Lykke til med gutten din og håper det blir litt mer søvn på deg i tiden fremover[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jeani
åhh herregud hadde blitt mektig irritert på hun venninnen, men hun vet vel ikke bedre... Lykke til med gutten din og håper det blir litt mer søvn på deg i tiden fremover[:)]
ORIGINAL: dizzie
Å herlig!!! Ler så jeg får krampe i magen jeg. Sånne er ubetalelig gode da:D
Til sammenlikning: Min mor kommer på besøk og bemerker som alltid at det ikke akkurat er strøkent hos oss.
Samme helg, hun og pappa har vært barnevakt mens jeg jobbet natt: Kl 0930 "Nå må du komme og hente dem, jeg får ikke gjort NOE altså, de er så krevende" Da hadde de vært våkne to timer, sett på barnetv og spist frokost.
Det er ikke bare de som ikke har fått barn ennå som er litt uforstående, de som har glemt hvordan det var er også like morsomme:D
ORIGINAL: *Snepsi*
ORIGINAL: dizzie
Siste fødsel: Åpningsrier i 9 timer, helt utslitt og er i ferd med å gi helt opp. Da hører jeg fra mannen: "Jeg ER så dårlig!!! Orker ikke mer jeg." Stakkarsen, han var jo litt forkjølet jo;)
Ingen e så syk som han far.. [8D] (ordtak)

ORIGINAL: kkaasa
har noen venniner med barn og noen uten..men trur at de faktsk hadde vært litt mer forståelsesfullle og håpa det det gikkk bra med lille og at det blie mere søvn...ol....
kan vel ikke helt sammenligne shopping....
unnskyld meg...skikkelig dumt svar....men noen vet jo ikke bedre.....