Sånn får man barn!!!

sollise

Elsker forumet
Her kommer litt humor i hverdagen[;)]

Sådan får man børn[:-]
--------------------------------------------------------------------------------

OPSKRIFT :

Man tager en sund fornuftig kvinde med begge ben på jorden. Hun tilsættes et æg og en sædcelle, og stilles til forhævning i 8 uger.

På dette tidspunkt tilsættes de første ingredienser :

2 spande tårer[:(]
300 gram uligevægt[&o]
4 latterkrampeanfald[:D]
2 spiseskefulde rørelse[&:]
5 hysteriske udbrud[:@]
2 kilo træthed[:o]
1 kilo kvalme[X(]
300 gram uren hud

Det hele æltes godt sammen, til kvinden er godt slatten. Stilles til efterhævning i 7 måneder. Husk at se til kvinden en gang om ugen. Hæver hun ikke, som hun skal, kontakt da egen læge.[8|]

Forløber hævningen som planlagt, tilsættes en af følgende ingredienser med ca. 10 dages mellemrum. Rækkefølge og mængde efter behag.

[:o]Halsbrand
[X(]Lægkramper
Hudkløe
[&:]Hæmorider
[&o]Søvnbesvær
[:@]Forstoppelse
Ændret sexlyst
Ømme bryster
[:(]Åreknuder
[:(]Strækmærker
[:(]Smerter i lænd

Kvinden udvikler selv varme, og bagning i ovn er derfor unødvendig.[;)]

Efter 9 måneder er der klar til servering. Men først skal mesterværket løsnes fra formen. Bliv ikke overrasket, hvis det kan tage adskellige timer. Det er helt normalt.

Et godt tip : Fortæl hyppige kvinden at hun, selv om hun mærker ændringer i spisevaner, sexliv, nattesøvn, energi, psyke, kropsfacon eller i hendes forhold til manden - naturligvis skal leve som hun plejer at gøre under hele processen, og blot bruge sin sunde fornuft under hele forløbet.[:)]

Ønsker dere en fin dag[:)][:)][:)]

[:D][:D][:D]

Hehe![:D]

He he, jævlig bra! Tør ikke vise den til gubben, ratt så`n trekker seg...

he he... ja bestå holde dette for oss selv, damer[;)]

Du kan jo vise det til gubben når du har testet positivt! Da er det ingen vei tilbake! HEhe![:D]

hehe den var bra da[:D]

Hvis jeg viser den til gubben etter jeg blir gravid krabber han vel etter for å få ut fosteret! He he, å neida, han er så tålmodig at det skal mer til for å skremme han! Jeg er nok litt "lunefull" selv når jeg ikke er gravid, så han vet hvordan han skal takle meg!

Ooohh! Den var ekkel pebbles! Hihi![:D]

Er det PMS-hormonene han har lært å takle da?

he he, pebbles[:D][:D] Får tro det ikke går så langt!

Å neida, er nok ikke så ille. Ja han har lært meg å kjenne såpass at han vet hvordan han skal oppføre seg når jeg er PMS. Da går han stille i dørene, og er veldig omtenksom. Hender han på pur f... terger meg da, når han vil ha det litt "artig".. Du Sollise bør vel forføre samboern din idag, hvis ticker`n din er riktig? Da er tiden inne da! Ha en fin dag..[;)]

[:D][:D][:D][:D] Den var bra!

Hei pebbles[:)]
Ja, deter vel snart man må frem med pisken og håndjerna nå...[;)]
he he....

Ja, det er 4 dager til el nå. så veit da ikke riktig når man skal hoppe i høyet jeg...
Er det ikke anbefallt annenhver dag eller noe da!?!

Jeg syntes du skal hoppe i høyet jeg sollise! Iallefal hvis du har lyst! [:D]

He he, ja det er vel bare å "gyve" på[:)]
Håper ihvertall syklusen min er riktig nå etter sa... Hadde 26 dager tidligere,
fra mensens første dag, til dagen før neste, og nå var den 25.

Tenk, nå skal du snart teste du, tullmusa!!!! Spent?!?
Har dere prøvd lenge?

Njaa, er jo selvfølgelig spent, men har ikke gått inn for å bli gravid denne mnd. Men spent for det KUNNE jo ha gått. [;)] Er bare i 2 pp, men vi stresser ikke så mye med det. Syntes det er deilig med en litt avslappet holdning. Men må jo innrømme at det skjer liksom noe med lysta dagene rund EL, den stiger 15 hakk! [:D]

He he Sollise, er du ikke logget på nå fordi samboern din er lenket fast til senga med håndjern? Det som jeg har lest en eller annen plass er at det er størst sjanse for å bli gravid hvis spermen er i eggledern under eggløsning. Så jeg har forstått det sånn at det lønner seg å "kjøre på" annen hver dag noen dager før EL og til noen dager etter, da får svømmerne tid til å samles også! Kroppen din er nok riktig innstilt den da tullmusa, i og med at lysten stiger under EL. Hos meg så er det sånn i tiden mellom EL og mensen! Spes dagen før mensen, da er jeg med på det meste! [:D] Uff, nå spora jeg av igjen.. Kanskje jeg skal lage en tråd for temaer som er litt på kanten?!?[;)]

hehe, ja det kan du gjøre[:D]

og her er noen gullkorn fra barnemunn.....
En fjert er en liten fugl med grå vinger. (Stig 9 år)
Mammaen min er så veldig pen, for hun har så veldig lange pupper.(Bjarne 6 år)
En ektefelle er noe som er laget av jern og ofte henger ute i skogen.(Tobias 6 år)
Arsenikk er et sterkt krydder som lett kan ødelegge hele middagen. (Jeanette 10 år)
Kroppen må ha mat for å overleve. Italiensk salat koster over fem kroner kvadratmeteren. (Henrik 7 år)
Blåbær er innmari godt, fordi det er syltetøy inni dem. (Bjørn 5 år)
Noen menn har hår på ryggen. Særlig forbrytere og badevakter.(Stine 6år)

He he he, de var bra pebbles[:D][:D][:D]

Ja, men nå sku da mensen min ha stoppet for 2 dager siden, men nei da, den
er da her fremdeles!!!!!Hva skjer!?! Hmmm...
>Får håpe den slutter til el da.

Back
Topp