Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men metter de ikke magen da ?Shaker smaker forskjellig ut fra merker. Og så varierer det fra person til person hva man liker best av sjokolade, vannilje, jordbær osv... Sjokoladeshake smaker ikke nødvendigvis freia melkesjokolade og jordbærshake smaker kanskje ikke naturlig søt jordbær. Noen har smaksprøver...
De nutrilettbarene er ikke sunne. De er nesten lik vanlige sjokoladebarer (litt mindre fett og karb) bare tilsatt mer næring. Kunstige næringstoffer. Men jeg synes de smaker godt, men vil ikke si det er sunt mellommåltid - heller en litt sunnere sjokolade.
Shaker smaker forskjellig ut fra merker. Og så varierer det fra person til person hva man liker best av sjokolade, vannilje, jordbær osv... Sjokoladeshake smaker ikke nødvendigvis freia melkesjokolade og jordbærshake smaker kanskje ikke naturlig søt jordbær. Noen har smaksprøver...
De nutrilettbarene er ikke sunne. De er nesten lik vanlige sjokoladebarer (litt mindre fett og karb) bare tilsatt mer næring. Kunstige næringstoffer. Men jeg synes de smaker godt, men vil ikke si det er sunt mellommåltid - heller en litt sunnere sjokolade.
Jeg spiste middag og resten Shake. Det fungerte veldig bra! Ville heller tatt en banan enn sånne barer.Men metter de ikke magen da ?
Jeg skal kun spise frokost å middag fra nå av, å drikke Shake til lunsj å kvelds. Dritt lei av denne bilringen som henger å slenger rundt magen.
Jeg har alltid vært veldig tynn, 18 i bmi.
Men etter jeg fikk nr 2 så ble det andre boller.
Tusen takk for svarkanskje jeg skal Shake til alle måltid utenom middag da. Jeg har enormt mat behov, spiser å spiser hele tiden. Å spiser jeg ikke mat så spiser jeg godteri. Tenker der at Shake og nutrilettbar kanskje hjelper så jeg ikke er så sulten hele tiden