Sånn, då har eg skjelt ut svigermor

VilSåGjerne

Forumet er livet
blir så sinnsykt forbanna[:@][:@][:@]

Grett nok at hun ringer ned her hver eneste dag i 12 1230 tiden,men hun maser hver dag om IVF prosjektet vårt. spørr og graver om alt mulig,om alt mulig hun vet i fra før, siden hun spørr hele tiden.

men no ble eg bare så forbanna....... "du må ikke stresse sånn helene....."

e d rart eg blir stresset når hun holder på sånn???????

eg sa d at d e grett at eg e stresset,du har faktisk ikke gått igjennom noe sånt som dette her, det er en STOR påkjenning for hele kroppen,og no må alle sammen holde kjeften sin igjen og la meg få være i fred så går dette sikkert så bra så!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

og plutselig måtte hun ligge på....................

kan hun ikke slutte å mase så felt?????????????? eg klipper over telefonledningen[:D]

Jeg haren svigermor som ringer 10-15 ganger pr. dag (ja, jeg blir gal, men har fått en evne til å sitte med telefonen til øret og si "hmm..." innimellom, mens jeg gjør annet....)
Men, IVF og sånt snakker hun ikke om, for vi sa utrykkelig fra da vi fortalte det, at vi skulle fortelle alt som vi ville fortelle, alt annet skulle de drite i.. Og gjorde de ikke det, gadd vi ikke snakke med de... Så, det har gått veldig bra[:)]

Skjønner at du er sint, hadde jeg vært også...

kommer til å gi beskjed til samboer så far han ringe opp til hun og gi beskjed om å ikke snakke om det mere,for dette kommer til å ende med at det ødelegger forholdet mitt til hun......

kjenner til den der...
når jeg var ruger med min første ivf så fortalte vi det til svigermor...hun ble jo så oppi det...
skulle trodd jeg var gravid i 5 mnd eller no i følge dama..
ble litt mye til slutt da hun hele tiden spurte å grov..
å da testen desverre ble negativ her i huset så tuta dama nesten mer enn oss....   :S
så da vi kom til ivf 2 ville vi ikke si noe før testen var tatt...
den ble å desverre negativ da...å da var det jammer om at hun håpte at det ikke ville ødelegge jula for oss....bla bla bla...hadde jo vært gøy om det hadde klaffa...ja å om det hadde blitt en gutt...for hun ble gammeltante til to gutter i fjor....å sambo har en ente fra før av....

ARGH!!!!
hun la ut i det store,vide å brede....kunne drept dama ass...hun gjorde vondt verre...
så endte med at mannen tok seg en prat med dama...ja vi kommer ikke til å fortelle henne om noe før evt spiren sitter....

kan jo skjønne at de feks blir ivrige og er nyskjerrige....men det tar på litt med denne masinga..sukk

De svigermødren de svigermødrene de er forskjellige, jeg har en som er helt motsatt, hun ringte første gang i går og spurte hvordan det hadde gått, hun er av den typen som er redd for å stresse opp folk og forstyrre dem, men hu har fått greie på litt av sin sønn da. Men hun får ikke så mye informasjon ra den kanten, dersom hun vil ha detaljer så må hun snakke med meg.
Min mor hvetikke at vi driver med IVF, orker ikkeå ha henne på tråden støtt og stadig når jeg er sliten.

vet hvordan det er ja, men her er det mere min mor,
så nå har jeg sagt at ho ikke får vite mere når jeg velger å si noe,
så ho fikk vite det når jeg hadde testet neg med fryseforsøk heller ikke fortalt ho denne gangen at vi skal inn igjen om 2 uker

men jeg har liksom ikke turt å snakka ordentlig sånn til ho da, men det klikker sikkert en dag for meg

Back
Topp