sånn badestol

IrenePirene

Forumet er livet
var på biltema og så i dag at de selger slike badestoler til babyer til 90!!!! kroner.. holdbar opp til 8kg og 10mnd sto det på den.. synd at mini her nærmer seg 8kg nå, ellers hadde jeg kjøpt den med tanke på hva den koster på barnas hus

ORIGINAL: Ambriel

Oi, jeg vil ha!

*Biltema tur til uka!*

Takk for tipset! [:)]

Jeg leste 10 kg jeg visst [8|] Da passer ikke adrian den [:(]

hee ja det var synd.. er nesten så jeg tenker på å kjøpe en uansett slik at jeg har på lur til evt nestemann :p

ORIGINAL: IreneL

hee ja det var synd.. er nesten så jeg tenker på å kjøpe en uansett slik at jeg har på lur til evt nestemann :p

Var igrunnen litt veldig smart det der [:D] Men det er vel noe de har inne, tror du ikke?

åssen badestol da. sånn de ligger i på en måte?

Ahh. fant ut. gikk inn å sjekket..
Du kan få min gratis når vi er ferdig med var. Jeg betalte 25 kr for min nede på "tante BLå". (bruktbutikk)
Så ikke ut som det var brukt en gang da vi kjøpte den.

Kjøpt en anne badestol der også. ska lta bilde av den. den var litt snodig.
en hvit ring med svamp under..[8|]

ORIGINAL: Ambriel

Var igrunnen litt veldig smart det der [:D] Men det er vel noe de har inne, tror du ikke?
de ligger på 89.90 i katalogen på nettet iallefall.. :)

Jeg har en blå en fra barnas hus. Men den har omtrent ikke blitt brukt, tissen ble jo flatklemt og har liker å ligge i noen cm vann å sprelle og kose seg. Klarer å holde han resten.

Bruker balje, kanskje mer praktisk i badekar[;)]

hehe 89.90 er for meg 90 kr :p Bruker balje vi også, men an bli litt tungt å holde innimellom :p Nå er det jo ikke aktuelt siden han har begynt å ville sitte normalt i baljen, men tenker til neste evt :)

hehe 89.90 er for meg 90 kr :p Bruker balje vi også, men an bli litt tungt å holde innimellom :p Nå er det jo ikke aktuelt siden han har begynt å ville sitte normalt i baljen, men tenker til neste evt :)
hahha... det er 90 for meg og. men jeg måtte jo ta det ordrett vetu ;) Men som sagt så kan du arve min. Jeg skal ikke ha fler barn alikevel. så jeg trenger den ikke. :) Min er blå da!! og så kan man regulere lengden på den..

så snill du er :) :) fargen spiller ikke noen rolle.. er jo bare hjemme den skal brukes likevel om det skulle komme en jente en gang. Er jo ikke slik at jeg skal slepe henne ut i blå klær :p

så snill du er :) :) fargen spiller ikke noen rolle.. er jo bare hjemme den skal brukes likevel om det skulle komme en jente en gang. Er jo ikke slik at jeg skal slepe henne ut i blå klær :p
hehe.. nei, det spiller jo absolutt ingen rolle. :)

Mads William bruker sin ennå i balja. å han ligger i den å koser seg skikkelig, sparker å plasker så vannet spruuuter..
Han er 8,9 kg og virker som den fungerer helt fint selvom. ;)

Back
Topp