såkalt cerclage

Førstegangsgravid98

Blir kjent med forumet
Jeg mistet ene barnet mitt i uke 23, h*n levde en uke så døde h*n i prematur. Nå rett før jul så mistet jeg min Andre i uke 21-22. Legen har sagt til meg neste gang når jeg er i uke 15 så skal vi sette såkalt cerclage. Noen som har hatt det? Hjelper det hele graviditeten ? Noen som kan gi meg erfaring ? Har veldig lyst på barn i fanget mitt, har lyst å bli gravid men er så redd også for det som harskjedd med meg 2 ganger er redd at det ikke skjer 3. gang.
 

Vedlegg

  • IMG_3844.png
    IMG_3844.png
    139,2 KB · Visninger: 38
Jeg mistet ene barnet mitt i uke 23, h*n levde en uke så døde h*n i prematur. Nå rett før jul så mistet jeg min Andre i uke 21-22. Legen har sagt til meg neste gang når jeg er i uke 15 så skal vi sette såkalt cerclage. Noen som har hatt det? Hjelper det hele graviditeten ? Noen som kan gi meg erfaring ? Har veldig lyst på barn i fanget mitt, har lyst å bli gravid men er så redd også for det som harskjedd med meg 2 ganger er redd at det ikke skjer 3. gang.
Hei. Jeg sender deg en melding. Har masse å fortelle.
 
Jeg venter på å få satt cerclage nå, skal inn kvart på 2
 
Har ingen erfaring, men jeg vil sende deg en skikkelig god klem :Heartred
 
Ei i nærmeste familie fikk det etter å ha mistet sent flere ganger, etter hun fikk det så beholdt hun hele veien inn og har fått to barn
 
Back
Topp