Såh... Hva gjør dere i helgen? ( skravle)

Har vært på fotballturnering, og fikk skinkelig kjyll i meg, så nå slapper jeg av på sofaen under pledd og ser på Girls på HBO. Tror det ellers blir en rolig helg, med en tur i marka i morgen :)

Her har vi ryddet kjeller/bod/vaskerom og kjøpt nytt gulv som skal legges i 1.etasje til uka. Nå venter vi på at broren til mannen min skal komme på middagsbesøk:) I morgen skal vi kun slappe av:)

Fått sove lenge, handla.. Mannen tok med ungene opp i 2 etasje halv 4 så da har jeg ligge å halvsove og sett på idol på TV under teppe..
Litt småfeber og vondt i halsen.. Hadde omgangssyke i begynnelsen av uka så tom for energi..

Vært i leos leke land meg småen i dag :) så har vi vært hjemme å leka å kosa oss. Spist middag å han har bada :) nå er det litt barnetv tid og kos i fanger med melk. Så skal jeg finne frem frukt å litt krem å kose meg :p har kutta snop å brus tvert! Å er litt fysen :)

Vært en lat formiddag eneste som ble gjort var å sette igang en vaskemaskin (mye mer jeg burde gjort... :P ) vært ute og kjøpt noen fisker til akvariet til frøkna, så de må vi jo putte oppi før hun legger seg men først middag :)

Jeg har eksamen på tirsdag, så jeg sitter og prøver iherdig lese til den. Ikke lett å fokusere på den nå når hodet er et helt annet sted ;)
Samme her :-) Eksamen på tirsdag og vil bare sove :-/

Investering og finansiering :) er du ferdig til sommeren, eller blir det permisjon fra studiene?

Dette er videreutdanning, så jeg er ferdig nå når eksamen er gjennomført :) Enn du?

Jeg tok studiepause i to år da jeg fikk nr to for 15 år siden i dag. Dette er nr fire :)

Back
Topp