Så vondt!

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Jeg står og går på jobb og den siste uka har jeg begynt å få ordentlig vondt etter bare to timer. :-(
Kjenner det bak i korsryggen og ned I rompa , ut på sia og i dag har jeg også kjent det i lyske- området foran og alt på høyre side :-(

Er det tegn på bekkenløsning eller noe sånt ? :-(

Jepp. Hørest ut som bekkenløsning.. :/ Ta det på alvor. Første svangerskap tok jeg ikke hensyn til bekkenet, tenkte at det går jo over, blir jo ikke verre osv. 7 år etter sliter jeg med kroniske bekkenplager. Nå kom bekkenplagene allerede i uke 5 her..

Jepp. Hørest ut som bekkenløsning.. :/ Ta det på alvor. Første svangerskap tok jeg ikke hensyn til bekkenet, tenkte at det går jo over, blir jo ikke verre osv. 7 år etter sliter jeg med kroniske bekkenplager. Nå kom bekkenplagene allerede i uke 5 her..

Da skal jeg absolutt ringe legen I morra!

Det høyrest jo veldig bekkenaktig ut... Du bør lytte til kroppen og ta det rolig, bekkenet blir ikkje bedre jo meir aktivitet du er i (unntaket kan vere styrketrening retta spesifikt mot bekkenområdet/kjernemuskulaturen). Eg ville nok fått ei henvisning til fysioterapeut så du kan få tips og råd til korleis du bør forholde deg til bekkenplagane vidare, ev. og (delvis) sjukmelding frå legen dersom det er behov for det. Det er ikkje noko å "tulle" med, bekkenplager kan bli kroniske.

Da sitter jeg på venterommet hos legen :-)

Ble sykemeldt i to uker. Fikk henvisning til fysioterapeut. Og sendte nettopp melding til sjefen. . Han kommer til å bli sur og snurt fordi han har for få ansatte som det er.. :-P

Ja, da får han bare bli sur !! Men kjenner godt til den. Sitter her med ei 100% sykemelding som jeg gruer meg til å levere. Var sykemeldt fra januar-juni pga kneskade og operasjon, og nå pga høyt bt, kronisk trøtthet og bekkenplager :p

Jeg har god erfaring med trening med ball og trening i vann. Det holder bekkenproblemene mine i sjakk :)

Fikk svar "ja vel. Vi må ta en prat."
Gleder meg ikke voldsomt til praten gitt.. Hater virkelig konfrontasjoner og slikt!

Fikk svar "ja vel. Vi må ta en prat."
Gleder meg ikke voldsomt til praten gitt.. Hater virkelig konfrontasjoner og slikt!
Ta en prat for du ble sykemeldt? 0_o
Kanskje sjefen mistenker at du er gravid eller redd for at det er noe galt? Er jo ikke noe å konfrontere, du er jo gravid og det er en helt naturlig del av det å være i jobb som kvinne i fruktbar alder :-)

Ta en prat for du ble sykemeldt? 0_o
Kanskje sjefen mistenker at du er gravid eller redd for at det er noe galt? Er jo ikke noe å konfrontere, du er jo gravid og det er en helt naturlig del av det å være i jobb som kvinne i fruktbar alder :-)

Han vet at jeg er gravid så han er sikkert bare furt fordi han sliter i forhold til folk på stasjonen. . "Graviditet er ingen sjukdom"

Ikke la han få deg til å få dårlig samvittighet fordi du er sykemeldt. Det er ikke ditt problem at han mangler folk, da får han bare få fingen ut å ansette flere ;)

Back
Topp