Så vondt:/

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
I hufsa... Foran på symfysen kjennes det ut som jeg skal deles i to... Er sånn på 4. døgnet nå.. Er så lei av å ha vondt nå at jeg gleder meg vilt til fødselssmertene... E heldigvis 39 uker nå, så vet det ikke e lenge igjen, mn vondt er det uansett..

uff, bekkensmerter vil jeg tro? ikke noe godt, synes bekkenløsning foran er mye verre enn bak, men har foreløpig sluppet billig unna dette svangerskapet, hadde veldig bekkenløsning etter fødselen med andremann så husk å vær forsiktig også etter fødselen.

uff, bekkensmerter vil jeg tro? ikke noe godt, synes bekkenløsning foran er mye verre enn bak, men har foreløpig sluppet billig unna dette svangerskapet, hadde veldig bekkenløsning etter fødselen med andremann så husk å vær forsiktig også etter fødselen.

Ligger store deler av dagene nå.. Hadde skikkeli bekkenløsning etter første, men d ser ikke lovende ut for tiden etterpå denne gangen heller.. Går 'bra' så lenge jeg ligger helt i ro.. Mn gad så kjedelig!

Åå, det hørtes ikke særlig godt ut... Håper fødsel er rett rundt hjørnet og at du er i god form etterpå!!!

Det er bekkenløsning foran du har antar jeg? Jeg har hatt dette siden uke 34... hadde termin på søndag og håper ikke jeg må gå mye lenger :( Bekkensmerter foran er fælt!

Det er bekkenløsning foran du har antar jeg? Jeg har hatt dette siden uke 34... hadde termin på søndag og håper ikke jeg må gå mye lenger :( Bekkensmerter foran er fælt!
Det reir jo et h..... Har hatt vondt tidligere også, men nå topper det seg virkelig.. Å mye press fra babyen hjelper sikkert ikke på d heller..:/ ømt og vondt ihvertfall..

Samme hadde jeg:( h... vondt! ! Håper du slipper gå over tiden :)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Samme hadde jeg:( h... vondt! ! Håper du slipper gå over tiden :)

Ble du fort bedre etter fødselen? Hvordan var d etter første sammenlignet med denne gangen? Prøver å finne et lyspunkt å se fram til.. ;) går d bra m litjsnuppa?

Har hatt bekkenløsning fremme siden uke 12, d e heilt jævli no. Kan ikkje ligge en gang. Må sove i en stol på natta før eg kan ikkje snu meg.. Eg e så sliten å utmatta. Kjennes ut så eg skal gå i to:/ glede meg til å bli ferdig no, d e fælt å ha så ondt at dagan går med til gråt.. Håpe bære fødseln går greit med detta..

Har hatt bekkenløsning fremme siden uke 12, d e heilt jævli no. Kan ikkje ligge en gang. Må sove i en stol på natta før eg kan ikkje snu meg.. Eg e så sliten å utmatta. Kjennes ut så eg skal gå i to:/ glede meg til å bli ferdig no, d e fælt å ha så ondt at dagan går med til gråt.. Håpe bære fødseln går greit med detta..

:( føler virkeli m deg.. Her startet det verste på lørdag, har hatt vondt foran de siste to mnd, men ikke som dette her.. Helt invalid av smerter, men går greit å ligge helt i ro, mn d er jo ikke noe liv:/ bra det er midlertidig..

Sånn har jeg også det. Øm i hele underlivet:( Spesielt om morgenen og etter dobesøk. Har vært plaget med bekkenløsning,men så ble det bedre en periode. Jeg vet ikke hva dette kommer av nå. Om det evt er bekkenløsning. Jordmor sa det var nerver osv. Men at det skal være så ubehagelig da gitt

Ble du fort bedre etter fødselen? Hvordan var d etter første sammenlignet med denne gangen? Prøver å finne et lyspunkt å se fram til.. ;) går d bra m litjsnuppa?
Har ikke kjent noe til smertene i det hele tatt etter fødsel :)
Kan ikke sammenligne da jeg hadde ks sist ;)
Nå går alt bra ja :) bare meg som har smerter etter de klipte opp hufsa mi :/ håper det går over snart da. Må begynne å gro nå snart, håper jeg ;)

Har ikke kjent noe til smertene i det hele tatt etter fødsel :)
Kan ikke sammenligne da jeg hadde ks sist ;)
Nå går alt bra ja :) bare meg som har smerter etter de klipte opp hufsa mi :/ håper det går over snart da. Må begynne å gro nå snart, håper jeg ;)

Godt å høre :) tok 8 uker før hufsa mi hadde grodd helt sammen etter førstefrøkna, så det kan ta litt tid enda;)

Har hatt det hele svangerskapet nå, og var helt j.... Nå på slutten!!! Kunne nesten ikke gå. Men nå 1 1/2 døgn etter fødselen er symfysen mye bedre!! Fantastisk å få vekk det presset!!! Sleit lenge med symfysen etter fødselen til nr en. Nr to ble det bedre mye fortere så håper på det samme nå også! Ser hvertfall lovende ut:)

Venter nr 3 4. August:)

Har hatt det hele svangerskapet nå, og var helt j.... Nå på slutten!!! Kunne nesten ikke gå. Men nå 1 1/2 døgn etter fødselen er symfysen mye bedre!! Fantastisk å få vekk det presset!!! Sleit lenge med symfysen etter fødselen til nr en. Nr to ble det bedre mye fortere så håper på det samme nå også! Ser hvertfall lovende ut:)

Venter nr 3 4. August:)
Me like! Håper inderlig at symfysen blir raskt bedre, for dette er til å bli gal av!

Godt å høre :) tok 8 uker før hufsa mi hadde grodd helt sammen etter førstefrøkna, så det kan ta litt tid enda;)
Hufsa er vond enda ja, men det er ikke vondt i bekkenet mer, og symfysebeinet er helt friskt :)'

Back
Topp