Så vondt uten grunn...??

mharty

Forelsket i forumet
Fatter ikke hvordan det er mulig.. I påsken var jeg jo inne på føden pga så sterke kynnere og vondt, ctg viste jevne og sterke sammentrekninger.. Ble undersøkt tre ganger, av tre forskjellige jordmødre og for hver gang hadde det skjedd "mer".. Hadde gått fra hel og lukket livmorhals til utflata livmorhals og 2cm åpning.. På torsdag var jeg på kontroll hos jordmor, og hun ble usikker på leie til babyen så hun sendte meg på sykehuset til overlegen for å sjekke leiet.. Han leste gjennom papirene mine å så hva jordmødrene hadde skrevet, så han sa han ville undersøke meg med ul nedentil også for å se om jeg var i fødsel! Og til vår store overraskelse så var livmorhalsen IKKE flata ut, den var 2,5 cm lang og LUKKET! Dvs at tre jordmødre har gitt meg info om at en fødsel er nær, mens overlegen kunne fortelle at det ikke er fødsel på vei..
Så da går jeg her, med sterke kynnere, det kjennes ut som livmoren skal rives ut av underlivet mitt, sterke menssmerter og vondt i korsryggen! Nå tørr jeg ikke ta kontakt med føden før jeg er 100% sikker på at det er fødsel igang, så må bare leve med disse smertene da!
Overlegen sa jeg KUN skulle ta kontakt dersom;
1: lite liv
2: blødning
3: vannavgang
4: rier med 3min mellomrom!

Blææh! Værste, lengste og vondeste modningsperioden jeg noen gang har opplevd! Sorry klaginga, men syns det er håpløst at man kan ha sååå vondt uten at det er noe som skjer!

Det høres jo helt merkelig ut! At de kan gi så forskjellig informasjon :O Høres slitsomt ut å gå slik i lengden. Hvor mange uker er det til termin?

Det høres jo helt merkelig ut! At de kan gi så forskjellig informasjon :O Høres slitsomt ut å gå slik i lengden. Hvor mange uker er det til termin?
enig!
Synes ikke du skal være redd for å kontakte føden!

Håper det snart skjer noe for deg for sikkert ekstremt slitsomt å gå slik :( Krysser fingrene !

Back
Topp